Labambie Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg våkna i natt med skikkelig magesmerter.. Og det er like vondt nå.. Litt sånn småkvalm i tillegg.. Noen som vet om det går no sånt nå? Jeg hater å ikke vite hva jeg har.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hei Jeg pådro meg noe som jeg tror nok er omgangsyke på tirsdag denne uken. Begynte med å bli kvalm og få litt mageknip utover ettermiddag. Oppkasten startet tirsdag kveld. :-) Men det ga seg allerede utover dagen på onsdag og i går var jeg helt fin og normal igjen. :-) Sønnen til sjefen min hadde noe av det samme på mandag så jeg tror nok det er noe som går. Dette var ihvertfall første gang jeg har kastet opp i svangerskapet til nå, er i uke 27, så jeg tviler på om det har noe med det å gjøre. Tviler på om det var noe jeg hadde spist også. Uansett det gikk veldig fort over. God bedring! :-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Det går omgangssjuka nå:=/
Frk. Molly Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Har hatt magesmerter + litt diare i flere dager nå. Idag hørte jeg om to venninner som og har fått det! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå