madde på pergo Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Bare et kjapt lite spørsmål; Jeg har IKM i morgen (Lørdag) Og jeg har i et par dager nå slitt med svie og kløe i underlivet med udflod. Kan dette være fordi jeg er sår etter alt for mye sex denne mnd eller kan det være et tegn på graviditet??? Litt ekkelt spørsmål kanskje...hihi...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Godt mulig det er sopp også - lett å få når man har hatt mye aktivitet der nede, spesielt om man også har sovet med sæd på/i seg - det er jaffal min erfaring. Svie og kløe er aldri bra uansett, så en soppkur skader heller ikke (enten du er gravid eller ei)...
SommerMini_Juli08 Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Høres ut som sopp, ja. Ta en lite kur. Lykketil :-)
madde på pergo Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Har jo sovet med sæd i meg hver natt!!! men, det minsker ikke sjansene for å bli gravid håper jeg???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Kan jeg ikke tro. Jeg har slitt masse med sopp i forkant av at jeg ble gravid med snuppa (nå 2,5år) og det gikk helt uproblematisk å lage henne ;o)
nr2-imagen:) Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Det er ikke farlig med sopp i graviditeten!!
Fru Anna Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 soppen holder seg i skjeden og skjedeåpningen(+ hele skrittet fra foran til bak), noen får bare sopp utbrudd inne skjeden mens andre får det utenpå eller begge deler. Men det jeg ville si var at infeksjonen går ikke opp livmortappen osv - man kan ha sopp av og på hele svangerskapet og før uten at det gjør noe. ta en sopp kur og se om det hjelper - ingen skade i det!
Fru Anna Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 forresten så er man mer utsatt for sopp når man er gravid så det kan jo være et lite tegn!jeg fikk sopp et par dager før ikm nå når jeg var gravid så det er jo lov å håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå