Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 hvor lenge og mye blødde dere etter fødselen..og hvor lenge var det rødlig? jeg fikk min lille for ei uke siden...blør ikke mye..trenger ikke mer enn truseinnlegg,men det som irriterer meg er at det kan være borte leenge,for så å være ganske rødt igjen om jeg har anstrengt meg mye..eks gått tur..i dag blør jeg mer enn jeg har gjort til nå..kan det være den lille kraftanstrengelsen av en trilletur i går sin skyld? åssen har dere opplevd dette?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 begge gangene blødde jeg av og på i ca 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 hadde du størknet blod og?kommer av og til ut slike remser og liksom..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 lurer jeg på og, er det frisk blod eller "gammelt" blod som kommer?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 kan være det er skorpen etter morkaken som har begynt å løsne, å da blør man gjerne litt ekstra!
Snøfnugg75 Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Blødde friskt blod i ca to veker. Litt rosa i to veker til. Sår og øm i 4 veker (stor rift). Fin til 6 vekers-kontrollen.
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Er to år sidan sist så eg hugsar det ikkje heilt, men meiner det blødde "vanleg" mensaktig i eit par veker, og så blei det litt av og på og litt friskt og litt gammalt i 2-3 veker etter det. Det blødde i alle fall ikkje jevnt i mange veker. Litt av og på er nok det vanlegaste, og eg trur neppe at ein trilletur eller to vil gjere nokon stor forskjell. Det som skal ut kjem ut.
Snøfnugg75 Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Hallo, forresten Ranveig R! Korleis går det med deg, når har du termin?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Om en tar kraftig i kan en beg å blø igjen mer........................ en stund, men desse gangene får en litt vondt og.
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Hei ) Har termin på mandag (29.), og har det etter forholda ganske bra. Lillegut er blitt storegut på vel 2 år, han pratar ustanseleg! Vi er heilt i innspurten på med husbygging, reknar med å flytte inn i løpet av ca ei veke, så eg håpar ungen held seg i ro litt til )
Snøfnugg75 Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Vi køyrer parallellt også denne gongen Eg har termin 7.11, og jenta mi er 2 år og tre mnd og pratar som ein liten foss. Vi flytta inn i nytt hus for 1, 5 år sidan- du er jammen tøff som skal til med innflytting samstundes med termin! Håpar du rekk det og ikkje slit deg heilt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå