Gå til innhold

For en overraskelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/26/516277.html

Men hvorfor i all verden vente 6 mnd.? Bare for å være sikker på at alle bevis er slettet, og han kan leve lykkelig videre i Norge? Og snart har han ei ny kone han kan pumpe ørten unger på! Takk gud for at de 4 andre er tatt fra ham!

Så kom igjen! Alle som blir såååååååå sinte på meg nå! Krangle, krangle....!!! Dette er jo en krangleside, men så snart det er et innlegg som går litt utenfor "normen" eller hva "gjengangerene" her inne liker, så er det så fææælt! Ja, ja. Kom igjen, sier jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man si da? Politiet har nok ikke sittet på rompa og venta i 6mnd på at de skulle arrestere mannen,

Skrevet

Nå var det ikke akkurat politiet jeg tenkte så veldig på her da! Heller det at det var ektemannen. I nærmere 80 % eller mer av alle drapssaker kjenner jo offer gjerningsmann. Som oftes samboer/ektefelle. Derfor null overraskelse. Politiet har nok hatt han i kikkerten lenge, men 6 mnd. er litt vel drøyt!

Skrevet

Det er fremdeles ikke særlig klart for meg hva du mener vi skal krangle om i så måte. Tror du politiet plutselig fikk en ide tirsdag kveld om at fillern, kanskje det var mannen hennes? Det skulle forøvrig ikke forundre meg, Smarte Annie er omtrent som Ekte Smørerstatning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...