skulle så ønske... Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er i dag 15+6 i dag og har ennå ikke fått innkalling til ul. Når fikk dere brevet i posten? Jeg gleder meg jo sååå veldig. Er så spent på om alt står bra til med nurket vårt og hvem det er som bor i magen.....
Mininni Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Etter første sv.skapskontroll hos legen i uke 8 sendte hun inn alle nødvendige papirer til sykehuset (herunder søknad om fødeplass), og jeg tror ikke det tok mer enn et par uker etter dette at jeg fikk brev fra sykehuset med innkalling til UL og bekreftelse på fødeplass. Altså kom innkallingen i uke 10 eller 11. Det kommer sikkert litt an på hvor du bor hen akkurat hvordan dette skjer, men når du er 15+6 nå, så ville jeg kanskje hørt med legen for sikkerhets skyld?
skulle så ønske... Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Legen har bekreftet at papirene er sendt inn. Synes det drøyer nå, er jo ikke lenge til det er "tiden" for ul. for kanskje drøye det en uke til, da skal jeg til legen igjen..... Bodde et annet sted sist jeg var gravid og da gikk det veldig raskt..
Phantom´ Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Gikk ca en uke her, men det varierer nok fre sted til sted. Om du ikke har hørt noe innen en uke ville jeg ringt sykehuset og etterlyst time. Evt bedt legen om å gjøre det. Greit å få beskjed i rimelig tid, da bpde mor og far må tilpasse sine gjøremål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå