Gå til innhold

vonde pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen ,lurer på om puppene kommer til å vere vonde mye lenger, hvordan har dere det ,er 13 uker nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp..

Er 27+6 i dag, og selve puppene er ikke så vonde lengre.. Men brystvortene er kjempe følsomme, og tåler nesten ingenting..

Ikke blir det bedre av at de har vokst sånn de siste månedene at jeg ikke klarer å beregne hvor de er hen, så støter de ofte borti dørkarmer o.l. etter at jeg har dusjet, og ikke har bh på.. AU!!

Skrevet

Er 20+3 i dag og mine pupper er også ømme ennå. Det varierer litt fra dag til dag hvor vonde de er.

Men som Queen over her sier, så er det brystvortene som er det verste. De er overfølsomme og såre/ømme. Kan ikke huske det var slik de to første sv.skapene mine...

Skrevet

samme her - 23 uker nå, men fortsatt litt vondt i puppene. Brystvortene er helt klart verst ja - kjøpte med purilan på apoteket nå, og det hjalp veldig faktisk.

Anbefales:)

Ellers har jeg hørt at det er smart å kjøpe seg en ull-BH. Ull avgir lanolin, som er det samme fettet som brystvortene trenger når de er såre/tørre etc. Purilan består nesten bare av lanolin.

Skrevet

Mine er også kjempe vonde! Er i starten av uke 13. Leser at det er flere som ofte "beregner" litt feil (ettersom de i tillegg har vokst endel) og dulter ting borti... DET er vondt det!!!:D Og det verste er når man glemmer at man ikke har på seg bh...AU!!!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...