håper på fulltreff Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Det er en så deilig følelse å ikke håpe på at babyen skal komme i dag. Det er to stykker i slekten som har bursdag i dag, så da synes jeg hun godt kan vente med å komme til i morgen eller søndag. Kjekt å få sin "egen" bursdag liksom. En så stor lettelse å ikke håpe altså! Forandring fryder ettersom jeg har ventet og håpet hver dag i flere uker nå.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 looooooooooool..... nå begynte jeg å lure her når jeg las overskriften din
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 forstår deg så utrolig godt =) jeg har slått meg fullstendig til ro med at denne ungen kommer nok ikke ut før den blir tvunget (igangsetting) snakket med legen i går og her i bergen på kk går man max 12 dager over så blir man igang satt =) så 16 blir jeg satt i gang og 17 november er den ute hehe..
håper på fulltreff Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Er du helt bombesikker på at 12 dager er max??? Jeg bor i Bergen og har fått beskjed fra min jm at det kun er vurdering etter 12 dager... I såfall er jeg garantert en babis til 06.nov.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 jepp han sa at man garantert ble satt i gang 12 dagen over.. i visse deler på østlandet var de nede i 10.. snille gode legen min
håper på fulltreff Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Da skal jeg jammen "stå på krava" om det drøyer så lenge for meg også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå