Gå til innhold

Høst/vinter/kaldt/hva kler dere på de små 6-7 mnd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dunpose, den er veeeldig varm, men har enda ikke kjøpt hel dress til henne. Hun sitter bare i bukse og en jakke, hva slags dress bør jeg kjøpe, det må jo bli super varmt oppi der? med pose, dress og hele pakka? Hun er 6 1/2 mnd. Men de sitter jo sttille selvfølgelig. Den posen puster ikke så har skinn oppi i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hel dress er kjekt å ha hvis hun skal inn og ut av bilen,på butikk og slik,men nedi posen så trenger hun vel ikke hel dress..

En god og varm jakke er best når hun skal sitte eller sove i vognen inni posen..

Slik vi gjør det iallefall.

Skrevet

Min har heller ikke hel dress når han bare er i vognen, har Lammy XL pose og den er supervarm. Har på han ofte bare strømpebukse i den posen jeg og jakke da siden overkroppen sikker mer opp liksom. Har tenkt å kjøpe en slik mellomtykk ulldress som han kan ha når vi er ute og triller.

Skrevet

Jeg har hatt en reima dress med, den tar vi på når hun skal komme ut av vogna. Har da hatt fleece eller ull som mellomklær når hun sitter i vogna. Når det blir enda kaldere må vi nok ha en jakke og votter på også når hun sitter i vogna, hun vil helst sitte med hendene utenfor posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...