mmmariah Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er våken...!! Sitter på jobb og venter på at klokka skal bli 13.00 så jeg kan dra på 3d ul =) gleeder meg! Du gjør på da?
storkenerpåvei. Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 ja jeg er!..var oppe kl 06...har sendt ungen i bhg og nå skal jeg snart gå å legge meg igjen
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 GOOOD MORGEEEEEN... hehe har vært oppe siden 7, måtte få eldste jenta på skolen. Skal snart vekke guttungen så han kommer seg i bhg til kl 09. Så skal jeg og minstejenta kooooose oss hjemme :)
mor.monsen Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har ingen barn å leke med ennå jeg da.. Jeg venter på rørlegger'n. Det er jo helt umulig for dem å gi et eksakt tidspungt på når di kommer, men det er jo greit å være oppe fra senga å påkledd i det minste. I går kom det ingen før 11:30....men men....har lånt meg en haug med filmer jeg tenkte å se. Kjedelig å være sykemeldt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå