Gå til innhold

Gravid jeg??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt satt ut jeg.

Overbevist om at jeg ikke var gravid denne pp- gått og venta på TR

Tok en test i dagtidlig likevel- for å bli ferdig med tankearbeidet.

GRAVID! stod det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Clearbluedigital....

Så nå blir det på apoteket etter jobb for å køpe flere teste....

Tør ikke tro det er sant!

Kan det virkelig være sant?

Hadde skikkleige menssmerter, venta bare på TR- og etterhvert veldig vondt i korsryggen, som er vanlig for meg før TR.

Helt satt ut jeg...

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så mye:) så flott at du ikke trengte å gå inn i neste pp:)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!! Dette er gøy! Jeg testet også positivt i dag, like sjokkert som deg!!!!!!!!!!!!!

Jeg får termin 5.jul på den linken her nede, hva blir din?

GOD HELG, OG LYKKE TIL!

Skrevet

Hei hei=)

GRATULERER SÅ MYE!!=) OWWWIIIII, så morsomt=)

Vet du.. jeg har opplevd akkurat det samme idag. Har gått å ventet på mensen, slik at vi kunne begynne på vår 1.pp. Har hatt menssmerter, vondt i korsryggen og puppene. Tenkte at brystbetennelse var på anmars ( hatt det en gang før, selv om jeg aldri har vært gravid). Tok en test på mandag, men den var negativ. Idag var testen positiv.. Aner ikke om den stemmer.. skal kjøpe ny og teste i morgen før jobb=)

Spennende dette=)

Kos deg masse med testingen. Morsomt å tenke at vi iallefall er to stk der ute som tester i morgen tidlig :)

Skrevet

Gratulere så masse til dere gravide!!!

Masse lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye til dere begge to :) så heldige dere er. Håper å komme etter snart :) lykke til med den voksende magen.

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Så mange som har blitt gravide denne mnd!!!!

Skal teste i morgen på IKM jeg...

Håper jeg kan skrive det samme i morgen tidlig!!!!!!!!!!

Skrevet

GRATULERER! Jeg tok to tester i dag, den første (strimmel) neg innen fem min, så pos etter det. Tok ny test (stav), så en svaak strek før det var gått 5 min, men er usikker på om det pleier å være en svak strek der fra før, eller om den faktisk er pos.... Er skjelven og veldig usikker, så skal ta ny test i morgen. Hva tror dere? Våger ikke tro at det er sant ennå.

Skrevet

Gratulerer så mye! Det er så morsomt å se at noen får det til!! Har IKM i dag, men har bare fått negative tester foreløpig (testet to ganger denne uken).... God helg til alle sammen :-)

Skrevet

Gratulerer til deg! Lykke til i svangerkapet og håper spiren klorer seg fast:) Så fatastisk at det gikk så fort!!

Skrevet

He, he. Så koselig da :)

Gratulerer så mye og lykke til!

Skrevet

Å, d er så gøy å høre om folk som får d til!! Gratulerer så veldig mye! Tenk.. nå blir du mamma =) Må kose deg mye med den lille spiren nå. =)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:) Kos deg masse med den voksende magen!

Skrevet

HippHurra&HurraMegRundt!!!

Er formen fin? Merker du noe til at du er gravid?

Skrevet

Tusen tusen takk allesammen. Så mange flotte hilsener. Kjempe fint gjort av dere.

LItt satt ut enna- har liksom ikke gått opp for meg det her. Venta slik p TR...

Har hatt skikkelige menssmerter- gått og venta på TR liksom.

Har litt halsbrann- men har aldri hatt det før så viste ikke at det var det som het halsbrann...

Vært litt kvalm og uggen, men som sagt- hatt slike menssmerter at jeg bare forventa TR....

Skal ta en test igjen i morgen tidlig- og se om det går opp for meg.. Det har det iallefall ikke gjort!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...