-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 har fra før kjøpt sesong 1 og 2 og gleda meg stort da sesong 3 kom i posten her i uka.. MEN når vi d starter å se på, viser det seg at vi har jo sett alt fra før...?? episodene er jo helt like som det dem var på sesong 2!?!?!?!?
suza + 3 små Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Sesong 3 gikk på tv sist, så den er kommet på dvd nå. Sesong fire kommer på tv i usa i februar, i Norge hvet jeg ikke.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 ingen som vet? skjønner ikke dette..har dem pakka feil liksom?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hmm, synes det var litt rart ja. For 3. sesongen er jo en vesentlig forskjell fra 2. sesongen...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 aaaarg skjønner ingenting=( sist jeg husker fra sesong 2 var at dem kom seg opp på en høyde, fikk brutt den derre signalsperra og fikk tilkalla en båt eller no... mens nå i sesong 3 er det ikke kommet lenger enn til at han derre "jack", han doktorn skal begynne å operer i ryggraden på "Ben"=/
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Nammen så rart... har sesong 1 og 2 på boks jeg også, og husker ikke helt første episode på 3 som gikk på TvNorge, men det høres jo ikke rett ut i det hele tatt. Ring kundeservice eller mail de kanskje, for å høre med de?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 kjøpte den på cdon.com.. skal ringe i morgen å spørre... synes det var så merkelig...=) takk for hjelpa uansett, bra det ikke bare er fantasien min som lurer meg=)
$ilje Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Næææ...de brøt vel ikke signalsperra i sesong 2,ikke hvis det er da Charlie drukner du mener.Har alle sesongene på dvd,og det var ikke før i den tredje sesongen de brøt sperra og fikk kontakt med båten....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 wææææ, nå skjønner jeg ingenting lenger=/ jeg har jo aldri sett lost på tv, kunn på disse dvd boksene.... ærsj, jeg som har lånt bort sesong 1 og 2, må få dem hjem å sett fort gjennom dem, for jeg skjønner virkelig ingenting=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå