Gå til innhold

Noen som brukte se/har peiling på "Lost-serien"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fra før kjøpt sesong 1 og 2 og gleda meg stort da sesong 3 kom i posten her i uka..

MEN når vi d starter å se på, viser det seg at vi har jo sett alt fra før...?? episodene er jo helt like som det dem var på sesong 2!?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 3 gikk på tv sist, så den er kommet på dvd nå. Sesong fire kommer på tv i usa i februar, i Norge hvet jeg ikke.

Skrevet

ingen som vet?

skjønner ikke dette..har dem pakka feil liksom?

Skrevet

Hmm, synes det var litt rart ja. For 3. sesongen er jo en vesentlig forskjell fra 2. sesongen...

Skrevet

aaaarg skjønner ingenting=(

sist jeg husker fra sesong 2 var at dem kom seg opp på en høyde, fikk brutt den derre signalsperra og fikk tilkalla en båt eller no...

mens nå i sesong 3 er det ikke kommet lenger enn til at han derre "jack", han doktorn skal begynne å operer i ryggraden på "Ben"=/

Skrevet

Nammen så rart... har sesong 1 og 2 på boks jeg også, og husker ikke helt første episode på 3 som gikk på TvNorge, men det høres jo ikke rett ut i det hele tatt. Ring kundeservice eller mail de kanskje, for å høre med de?

Skrevet

kjøpte den på cdon.com..

skal ringe i morgen å spørre...

synes det var så merkelig...=)

takk for hjelpa uansett, bra det ikke bare er fantasien min som lurer meg=)

Skrevet

Næææ...de brøt vel ikke signalsperra i sesong 2,ikke hvis det er da Charlie drukner du mener.Har alle sesongene på dvd,og det var ikke før i den tredje sesongen de brøt sperra og fikk kontakt med båten....

Skrevet

wææææ, nå skjønner jeg ingenting lenger=/

jeg har jo aldri sett lost på tv, kunn på disse dvd boksene....

ærsj, jeg som har lånt bort sesong 1 og 2, må få dem hjem å sett fort gjennom dem, for jeg skjønner virkelig ingenting=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...