Gå til innhold

Hadde du blitt sur om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nokon gløymte bursdagen din?

Eg hdde bursdag igår, og er glad for alle som faktisk hugsa meg. Er heilt inponert eg! Kan godt forstå at ein gløymer ein bursdag, men eg pleier faktisk å vere flink til å huske andre.

Så kom eg på at ei venninde vart skikkelig snurt då ei anna venninde gløymte ho. Kva hadde du blitt?

Går kanskje litt på kven det er, hadde mannen gløymt, hadde eg nok mint han på det Pappa og mamma og, men ellers er eg kjmpe glad for alle som hugsa meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke sur nei. Som regel er det bare ei eller 2 venninner som husker meg, den ene fordi hun har bursdag bare 3 dager etter meg, den andre fordi hun har på dagen 4 mnder etter meg.

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvem som hadde glemt den da.. Hadde nok blitt litt skuffet om mamma eller mannen min glemte bursdagen min! Men sur hadde jeg uansett ikke blitt.

Skrevet

"Nokon"? Nei.

Kona? Tjah, snurt more like it.

Jeg forventer ikke at alt av venner skal gå rundt og huske bursdagen min med mindre de inviteres til no' sprell i den anledning, og vice versa.

Skrevet

Kommer helt ann på hvem som glemmer..

Familie eller nære venner så hadde jeg nok blitt skuffa og lei meg..

Men andre utenom? Nei..

Skrevet

Jeg forventer vel at den nærmeste familie skal huske meg. Ellers forventer jeg ingenting, og tar alle hilsninger som positive overraskelser.

Er selv en person som husker tall godt (bursdager, telefonnummer og annen bortkastet informasjon), men jeg skjønner at ikke andre har det på samme måte.

Skrevet

Neeeeida, er vant til at bursdagen min blir glemt jeg.

Pappa glemte det bl.a. da jeg ble 29

Og mannen glemte det da jeg ble 30

Men tror jeg aldri kommer til å la mannen glemme at han glemte den dagen, he he he.

Skrevet

Hehe, det er umulig for mannen min å glemme min bursdag. Jeg maser om alt jeg ønsker meg mange mnd i forveien. : D

Jeg forventer ikke at venninner skal gå å huske bursdagen min, nei. Men hvis ikke mamma ringer blir jeg litt lei.

Skrevet

Sur? Nei, vet du hva. Det er helt greit, ja. Her i huset feirer vi nok bare gullets bursdag, vi voksne ser gjerne at bursdagene våre forbigås i stillhet....

Skrevet

Jeg blir litt lei når mamma, pappa g evt min mann glemmer meg. Men ellers går det fint. :)

Skrevet

Alle husker meg...... selv om jeg av og til håper at de kan "glemme" den dagen....

hehe....

Skrevet

Blir ikke sur, nei, er faktisk i stand til å glemme min egen bursdag.... Husker når andre har bursdag (utrolig hvor mange datoer man kan få plass til i hodet), men ikke alltid jeg kobler at det er den dagen i dag, og kan komme på å sende melding om gratulerer sent på kvelden. Ikke noe jeg er stolt av akkurat, men sånn er det når hodet er overfylt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...