Gå til innhold

Formiddagstur/treff fredag 2. november?


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen med fri på dagen som kunne tenke seg et treff enten på tur i marka eller på cafe fredag i neste uke? Jeg skal på jobb kl 1400, så hva med kl 1100?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det passer fint for meg den formiddagen :-) Kan gjerne gå en tur f.eks på Spiralen om det er stemning for det ? Prøver å få gått litt om dagen jeg da, kiloene renner på føles det som...

Skal på UL kl. 9 den dagen, så da vet jeg kanskje kjønn !!!!! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med. Hadde vært hyggelig med en tur på spiralen. Kanskje vi skal ta oss litt lunsj og spise ute i det fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det passer for så mange! Da har jeg satt opp treff på Spiralen. Møtes på parkeringsplassen der oppe?

Vi spiste lunch på cafeen der oppe forrige gang, og de hadde god mat. Kanskje vi skal satse på cafeen denne gangen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde det for noen uker siden, iallefall. Da var vi der og på fredag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig hyggelig ut, men jeg jobber fremdeles. Går ut i permisjon fom 121107, så kan bli med på aktiviteter om dagen etter den datoen.

 

Ha en koselig tur på Spiralen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Siden det finnes endel damer der ute som er like før termin, foreslår jeg at vi gjør som forrige gang. Går tur en times tid først, og tar lunch på cafeen i tolvtiden. Da kan de som ikke er i form til fysiske utskeileser lenger iallefall bli med på lunch. Da blir det som dette:

 

Kl 11: Oppmøte på parkeringsplassen på Spiralen, for de som vil på tur

Ca kl 12: Lunch på cafeen på Spiralen

 

Høres dette ok ut?

 

Fikk ikke gått inn på endre treff øverst av en eller annen merkelig grunn, så hvis noen får lagt inn dette der oppe, hadde det vært fint:-)

 

Blir koselig å treffe dere, både "gamle" og nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med hvis formen er fin, men jeg klarer ikke en 1 times gå tur, blir litt for mye med tanke på at termin nærmer seg med storm skritt, men prøver å få¨blitt med på lunsjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra tiltak! Det var veldig hyggelig forrige gang, så jeg blir gjerne med igjen =) Skal til jordmor kl 14, så da blir det tid til både tur og lunsj først. Da ses vi på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er, sånn for å nevne det, helt ny (STOR og herlig) meny der oppe:)

De har tom fått banansplitt!

 

Jeg hadde hatt veldig lyst til å være med, men kan jo selvfølgelig ikke:(

Kose dere på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scooby har bestilt nydelig høstvær og gleder seg til å se dere. Sender for sikkerhetsskyld en sms til marianne også - kanskje hun er klar for å vise fram veslekjenta si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun kommet?? Så koselig, da! Jorunn blir trolig og med på lunch, om ikke ting skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, fikk vite det på UL i september... Så nå ligger det masse søte, lyseblå klær og venter i skuffen... Får satse på jordmora ikke tok feil, men var ganske tydelig at det var en liten tissefant der, så skal nok litt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) det hørtes hyggelig ut! aldrig vært på noen treff før jeg,er det sånn at de fleste kjenner hverandre fra tidligere treff?? tviler på at jeg klarer å gå en time, men skal prøver å ta meg en tur til lunsj;) termin 2.des,begynner å bli tungt å gå så lannge turer da hihi .noen på min alder som skal, jeg er 24..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

 

Jeg kommer. Det høres ut som en veldig koselig måte å tilbringe fredag formiddag. Har trappet ned en del på jobb nå,så da kan jeg være med på sånne ting også :-)

Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til linnini:

Bare hyggelig om du vil være med på treff. Det er en del av oss som har vært med noen ganger nå, men det dukker også stadig opp nye fjes =) I alder ligger vi mellom 22 og 30+ og det er veldig hyggelige treff!

Vel møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen trenger å sitte på opp til spiralen og som ikke ønsker å gå tur først så er det bare å si ifra så kan du/dere sitte på med meg opp.

 

Send meg en PM så ordner vi det:) Til dere andre så ses vi kl 12.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...