Gå til innhold

Formiddagstur/treff fredag 2. november?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det passer fint for meg den formiddagen :-) Kan gjerne gå en tur f.eks på Spiralen om det er stemning for det ? Prøver å få gått litt om dagen jeg da, kiloene renner på føles det som...

Skal på UL kl. 9 den dagen, så da vet jeg kanskje kjønn !!!!! :-))))

Annonse

Bra det passer for så mange! Da har jeg satt opp treff på Spiralen. Møtes på parkeringsplassen der oppe?

Vi spiste lunch på cafeen der oppe forrige gang, og de hadde god mat. Kanskje vi skal satse på cafeen denne gangen og?

Hei jenter!

Siden det finnes endel damer der ute som er like før termin, foreslår jeg at vi gjør som forrige gang. Går tur en times tid først, og tar lunch på cafeen i tolvtiden. Da kan de som ikke er i form til fysiske utskeileser lenger iallefall bli med på lunch. Da blir det som dette:

Kl 11: Oppmøte på parkeringsplassen på Spiralen, for de som vil på tur

Ca kl 12: Lunch på cafeen på Spiralen

Høres dette ok ut?

Fikk ikke gått inn på endre treff øverst av en eller annen merkelig grunn, så hvis noen får lagt inn dette der oppe, hadde det vært fint:-)

Blir koselig å treffe dere, både "gamle" og nye!

Annonse

Jada, fikk vite det på UL i september... Så nå ligger det masse søte, lyseblå klær og venter i skuffen... Får satse på jordmora ikke tok feil, men var ganske tydelig at det var en liten tissefant der, så skal nok litt til....

heisann:) det hørtes hyggelig ut! aldrig vært på noen treff før jeg,er det sånn at de fleste kjenner hverandre fra tidligere treff?? tviler på at jeg klarer å gå en time, men skal prøver å ta meg en tur til lunsj;) termin 2.des,begynner å bli tungt å gå så lannge turer da hihi .noen på min alder som skal, jeg er 24..

Til linnini:

Bare hyggelig om du vil være med på treff. Det er en del av oss som har vært med noen ganger nå, men det dukker også stadig opp nye fjes =) I alder ligger vi mellom 22 og 30+ og det er veldig hyggelige treff!

Vel møtt!

Hvis noen trenger å sitte på opp til spiralen og som ikke ønsker å gå tur først så er det bare å si ifra så kan du/dere sitte på med meg opp.

Send meg en PM så ordner vi det:) Til dere andre så ses vi kl 12.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...