Gå til innhold

Får ikke sove! Noen flere her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove! Lillegutt vekket meg for et par timer siden, og nå får jeg ikke sover. Sov nesten ikke i går natt heller. Mannen min er på nattevakt. Jeg tenker så masse på noe greier med broren min, og alt blir mye verre når det er natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg er her :-)

Det er sant som du sier, om man har mye i hodet, så blir trer det frem med mørket og stillheten.. Sender deg en klem, jeg!

Skrevet

Takk:) Får prøve å legge meg igjen... Har vært så masse nattevåk i det siste, klarer ikke å sovne igjen når lillegutt finner det for gått. Blir rett og slett sint på han for at han ødelegger nettene her. Viser ikke det til han da, men han er ikke lett om natta assa.

Klem til deg og mayaya

Skrevet

Jeg sover heller ikke.Men det er fordi det rett og slett er for tidlig å legge seg...

Skjønner det der med tanker på natta. Alt er stille,og tankene får herje alene.

Jeg har tenker masse for tiden også. Har ei mamma hjemme i Norge som ligger på sykehus alvorlig hjertesyk. Storoperasjon venter,og de kunne fortelle henne at hun har hatt et hjerteinfarkt uten at hun har visst om det (men hun tror hun vet når det skjedde,men at hun aldri tok kontakt med legevakta...hun er ganske sta..)

Så jeg sitter her,på andre siden av dammen, og lengter hjem. Sover enda dårligere på natta etter den beskjeden. Håper de opererer henne i morgen, sånn at hun kan begynne bedringsprosessen.

Men det hjelper jo ikke å bekymre seg =o)

Håper det ordner seg med broren din.

Skrevet

får heller ikke sove..La nettopp ut et innlegg som jeghåper noen gidder å prøøøve å svare på :) da hadde jeg blitt utrolig glad :D og kanskje fått sove! hehe

ille å høre med moren din northernlights.... :(

ønsker moren din god bedring, og håper alt går bra

Skrevet

uff stakkars deg. Håper det går fint med henne. Min familie bor i en annen landsdel også, da er det ekstra tøft når det er noe ikke sant?

Kan fortelle litt om broren min da, hvis dere gidder å lese. Han er samboer med en jente, og de har et lite barn sammen. De bodde langt nord, men flyttet hjem til vår hjemby for et år siden, Broren min mistrivdes der nord, han flyttet dit for å studere, ikke for å bli der. Det var vondt å se at han mistrivdes. Så alle ble kjempeglad da de flyttet sørover. Og nå har samboern bestemt at de skal flytte tilbake, for hun trives ikke nå. De har ingen familie der nord, så ferier skal de tilbringe på hennes hjemsted.

Jeg ringte til henne i går, for å prøve å snakke litt med henne, men hun har bestemt seg.

Det er stygt å si det men det betyr tydeligvis igenting for henne at broren min ikke vil dette. Hun er veldig ego. Hunn vil bo der pga venninner. Hun har ikke gjort noe for å få venner etter at hun flyttet, er jo hjemme med en liten.

Broren min er veldig snill, og hun utnytter han økonomisk og praktisk. Hun er utrolig sjefete med han, og alle ser det. Har mest lyst til å ringe han og si: drit i hele dama, men de har jo satt et barn til verden. Prøvde å snake med han i går, men han hørtes bare kjempelei seg ut, og sa at hun hadde bestemt seg.

Alle i min famillie er nå kjempelei seg.... Vi har gjort alt vi kan for at hun skal trives,...

Jeg synes det er så fælt at broren min ikke skal ha det bra, er jo så glad i han.

Skrevet

Trist med broren din,da =o(

Ikke greit når man ikke trives. Stakkars barnet deres,også....

Hva hindrer han i å prøve få omsorgen for barnet,da??? Han kan få advokat,og prøve, om det er han som er den beste av de to til å oppdra et barn.

Skrevet

Barnet er omtrent nyfødt. Det er det som er så rart, at hun ikke kan gi det en ordentlig sjanse. Hvis man skal prøve å trives en plass, så må hun jo i hvert fall gi det et par år. Begynne å jobbe, få egne kontakter. Men hun gidder ikke å være med på barselgruppe en gang, sitter bare hjemme og klager over at hun ikke har noen venner. Kan ikke se for meg at de har noen god fremtid sammen. Men som jeg sa til henne, vi har jo ikke noe med det, men jeg håper i hvert fall at hun ombestemmer seg.... Jeg har bestemt meg, sa hun. Ja vel:( Hun er dritsta.

Skrevet

Du får fortelle henne om hu dama som bor i USA,og som tvang seg til å trives.

;o)

Nå er jeg like glad i USA som i Norge.

Bor man innenfor landegrensene, så går det jo alltids en buss,tog eller fly!

Hadde jeg bodd i ene enden av Norge,og mamma i andre, hadde jeg besøkt henne en gang hver mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...