Gå til innhold

I dag fikk minstegutten min nye briller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har brukt briller siden han var 9 mnd gml,og fikk sjekket synet igjen for en mnd siden.

Har gått opp til styrke +5,00 på begge øyne, og da han fikk på seg de nye brillene, og jeg tok han med utenfor brillebutikken, så han forundret på alt rundt seg og utbrøt:

"Wow, look at that!Wow!"

Han så ned på asfalten,opp mot trærne og fuglene som fløy over oss. Tydelig at han så bedre.

Søtingen min =o)

Han ser ut som en liten professor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!!!

Han får nok gode stunder framover da ja! :-)

Jeg kjenner en liten gutt, dvs han er ikke så liten nå lenger da, som var en skikkelig "problemunge" til han var over 3 år. Da fant de ut han trengte briller med styrke 7! Gjett om de fikk en annen gutt ettrpå da? Det er som å få synet tilbake, nesten det!

Skrevet

Ja,huff,det er jo et problem når man ikke vet om det! "Heldigvis" skjelet gutten så mye at legen ble mistenksom allerede ved 6 mnd alderen,så ballen begynte rulle tidlig.

Søsteren min fikk alltid kjeft fordi hun var så klumsete.Gikk seg borti dørkarmen,og var ellers veldig vimsete da hun var lita.

Fikk ikke vite at hun var nesten blind på ene øyet før hun var tenåring! Utrolig dårlig syn på det ene øyet,og det er ikke rart hun gikk seg på dørkarmene....

Trist når man ikke vet om sånt.

Ser det på lillegutten om han ikke har brillene på seg,og han ser TV fks, da myses det noe innmari.

Han er jo så knall søt med disse små brillene på nesa si, at folk bare må kommentere det overalt hvor vi går.

=o)

Skrevet

Ja, jeg tenkte det når jeg så bildene dine, jeg også. Små unger med briller er kjempesøtt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...