Gå til innhold

over gjennomsnittet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..var på ul i uke 32 og da var babyen 2400g...er det over gjennomsnittet?? er bekymret for at hun skal være veldig stor fordi barnefaren var stor da han ble født..og første termin jeg fikk var 22.11 og så ble den endret til 06.12, kan det hende at jordmor og legene tar feil at det er den første terminen som stemmer?

er så forvirret, så håper på svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg vet er at når jeg var på ul på tirsdag og va da 32+2, var frøkna estimert til 1750gr og var 9% mindre enn gjennomsnittet, men likefullt innen for normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag 33+2 og minsten ble beregnet til 2400g. Lå akkurat midt på kurven. Jeg ble litt overrasket for i følge min side skulle fosteret være ca. 1700 gram, men det kan jeg ikke helt skjønne at kan stemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos jordmor idag og ligger under normalen på symfysemål, så blir sendt på UL over helga. Jenta mi var estimert på 3D ul - 1610 gram i uke 31+4. Fikk da høre på majorsuaklinikken at det var normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul i uke 30 å da veide min 2200g men tror legen har målt feil for da blir ho jo stoor...

men sånne målinger er aldri 100% riktige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...