fjollefrua Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 hvor mye spiser dere iløpet av dagen? Jeg er så redd jeg ikke skal få i meg nok næring jeg... Glemmer helt at jeg må spise nå når jeg er gravid... Er sjelden sulten. Og drikker nok altfor lite vann desverre... Er 18 uker idag...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 babyen tar til seg den næringen h*n trenger fra deg uansett, men det ville jo vært litt lurt for din egen del at du får i deg riktig med mat både nå i svangerskapet og senere=) selv spiser jeg en brødskive eller 2 til frokost, en chiabatta e.l til lunsj, middag spiser vi ganske sent på ettermiddagen/kvelden så av og til blir det ikke noe kvelds... ellers spiser jeg det jeg har lyst på mellom måltidene, frukt, grønnsaker, og litt snop..(skjeier litt for ofte ut, hehe)=) vann skal jeg ærlig innrømme at jeg skjeldent drikker rent, men drikker en god del meierienes juice, lettbrus og sukkerfri saft..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg spiser og drikker ganske mye egentlig... Sulten og tørst i 24 timer i døgnet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå