Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Kall meg gjerne utrolig kynisk men er det ikke litt merkelig at man før fødsel er på nr1 på listene over de som skriver inn flest innlegg både på BIM og DIB og så ingenting etter planlagt ks? Og det har gått mange uker? Beklager men jeg tenker på at det må være endel som bare leker gravid her inne. Ikke at det er noen meldeplikt her men det er jo merkelig.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 kan ikke si at jeg har noen "mistanke" til nurket vårt (nicket), og det har vel ikke gått mange uker siden hun fødte?? Men ellers er jeg litt enig med deg, tror enkelte faker problemer i samlivet el mistanke om ny graviditet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det tok 3 mnd før jeg kom meg inn på dinbaby etter fødselen. Det var ikke det første som sto i hodet mitt liksom... Så folk er forskjellig. Tenk hvis det har skjedd noe da?? Man må være litt forsiktig med å insinuere sånt.. Klart det er de som faker svangerskap og problemer, men det er deres problem.. Det er også derfor vi som bruker sånne sider må være litt forsiktige med hva vi gir ut av informasjon om oss selv osv.
En liten mamma Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg må jo si at jeg blir mer bekymret for Nurket vårt jeg... Har de det bra, eller har det kanskje oppstått noen komplikasjoner siden det er så lenge siden vi har hørt fra de? Men så er det jo klart at en vordende mamma i permisjon som kanskje ikke får sove så mye, har mye mer tid til å sitte på dataen enn en nybakt mamma med en liten baby. Det er jo faktisk babyen som er viktig, ikke mange skeptiske tullinger på et babyforum!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har også tenkt på henne, siden hun var her så mye. Men jeg velger å tro at det er pga at hun har nok å henge fingrene i etter keisersnittet Måten hun skrev på gir meg heller ingen grunn til å tro at hun er en "faker", virka som en normal, oppegående jente. Tok noen uker før jeg var på nett igjen etter fødsel også. Og får da for all del håpe at alt er bra med dem.
Mamma til to tette Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Huff, tror nok at det er noen fake her inne men tror mer det er de som starter dumme diskusjoner "blir jo gravid hele tiden/må ta abort", "dere er dumme som gir mme", "Hvorfor gir dere grøt før 6 mnd" osv osv og ikke de som ber om råd til kjøp av vippestol! Håper virkelig det står bra til med dem og velger å tro at hun er fullt opptatt med nurket og ser på datamaskinen i ammetåke og lurer på hva den egentlig var til ,-)
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 egentlig litt rart å spekulere i dette da... etter at jeg tok ks var det å sette meg ned ved pc'en laaaangt fra det første jeg tenkte på , og akkurat det tror jeg ikke jeg er alene om!! håper alt står bra til med "nurket vårt".
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Kanskje hun har byttet nick også for alt vi vet........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå