Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg merker ubehag når jeg har pcen på fanget.. Merkelig mage sparking og ilninger i magen.. Så jeg kommer ikke til å ha den der lenger pga det!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Min sparker og voldsomt når jeg har pc på fanget. men jeg tenker at reagerer den på det, vil jeg ikke bruke pcen på fanget etter jeg har født heller for det må jo stråle til indre organer også! og de kan ikke gi beskjed m spark! tenker underlivskreft m en gang.....grøss... men hvis det er farlig, hvorfor har man ikke fått beskjed om dette? en laptop er ikke akkurat oppfunnet i går....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 har jeg aldri hørt om.regner det er som andre overtro/myteting innen graviditeten.klart man kjenner noe når man har pc på fanget,den er jo varm!!!og barnet i magen reagerer uansett hva som ligger oppå magen,han blir jo urolig til og med når pappaen stryker forsiktig over magen så..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har heller aldri hørt om det, men det er vel en mulighet likevel.....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Har den på låret..men aner ikke............klarer ikke sitte lenge på stol..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har den på fanget nå,men merker ingenting
KristineH79 Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Har den oxo på fanget og hatt d gjennom hele sv... Har ik merket at pjokken har reagert og heller ik hørt noe advarsler mot d!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 huff jeg å........prøver å finne ut, nå ble jeg redd..
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Tror dere må finne ut av det selv. Jeg merket hvertfall ubehag i magen så jeg gjør det ikke!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 jaja, jeg har hvertfall pcen på fanget.! tror egentlig at det er tilfeldig at den sparker akkurat når du har den på fanget.. tenk på at babyen ikke merker når du tar ultralyd heller såå.. tror at hvis det var skadelig for fosteret så ville alle gravide fått dette opplyst ved første kontroll hos lege eller jordmor! så jeg bekymrer meg overhodet ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå