Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 SA Sint jeg!!! Han farstar ingen ting!!! Han er jo sa sliten etter job og vil bare ville. Snaking hjelper ikke :(Sier at jeg bare klager nar jeg virker trott (gutten er 11 uker). Han vil at jeg passer barn, lager mat, vasker hus, vasker klaer!! Er det ikke for mye!? Har ingen tid for meg selv!!! (((((
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ok da sier du at siden å være med et barn er en så enkel oppgave så har du fridag på lørdag. Da drar du på spa for hans penger, pumper en flaske evt lager han flaske mme og så kan han ha minsten fra 8-16. ENESTE måten de forstår på. Og la helgevasken være til ham! Og nei nei nei du er ikke hjemme for å være mor OG hushjelp. Når han kommer hjem fra jobb skal han enten hjelpe til i huset, lage middag eller trille en tur med minsten. Du er faktisk hjemme for å ta deg av deres fellesbarn, alt annet er fellesoppgaver. Blir så forbanna når jeg hører om sånne menn, men du må enten oppdra ham eller kaste ham dit peppern gror. Er han klar over at 11 uker etter fødsel er kvinner ennå ikke kommet over den fysiske og psykiske belastningen et svangerskap og fødsel er????
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Takk for tips. Prover... Men tror han VIL ikke forsta!!! Sa skuffet over ham....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Har han ingen gode kompiser som også er fedre som han gjerne kan få litt tips fra? Ville bedt om en trillehjelp fra besteforeldre og så tatt en ordentlig prat. For stiller han ikke opp nå så stiller han aldri opp. De første 3 mnd er supertøffe for alle, håper det ordner seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Dessvarre vi er helt alene her i Norge. Alle slekter er i utlande. Noen ganger vil jeg bare pakke og reise bort fra ham til mora mi. Oko, tenker da ma jeg slute a klage her..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Det er ikke sånn det bør være. Du må også passe på så du ikke blir utslitt. Hvor i landet bor du? Kanskje det er mulig å få litt avlastning til lille gutten så du kan få litt tid til deg selv innimellom og slappe av?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Egentlig så sliter vi med det samme selv. Samboer har sagt flere ganger siden gutten ble født at 'det kan da ikke være SÅ slitsomt å være hjemme hele dagen med babyen..?'. Han gjør fint lite husarbeid og på en gjennomsnittsettermiddag så har han hånd om gutten i ca. en time. Hvis det er mer enn en time så ligger gutten på gulvet og samboer sitter på PC'en og tar han opp hvis han skriker. Så du er ikke alene. Jeg har ikke mange tips å komme med, men du må bare prøve å snakke med han. Spør han om han VIL at du skal bli utslitt og deprimert..? Vi skal på parkurs i neste uke... kanskje vi får noen tips der.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Hvor i svarte finner dere disse mannfolka!!!!!!!!,spark dem på haue og ræva ut!!!!!, har de forandret seg så mye etter at dere fikk barn sammen eller har de vært sånn hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Hvor mye forventer dere av mannfolka, da? Jeg vet ikke hvor mye jeg kan spørre han om å gjøre.... Hilsen hun som skal på parkurs
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Hos oss har mannen ansvaret for å holde begge baderommene rene og lage middag to-tre ganger i uka.I tillegg tar han gjerne kveldsstellet av den lille og både støvsuger og bretter tøy når det trengs og trenger jeg hjelp med noe annet sier jeg bare ifra og da tar han det også.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 arbeidsdagen skal vel være like lang for begge, dvs begge må gjøre like mye på ettermiddagen av barnepass og andre nødvendige gjøremål, som husarbeid ig annet, og like mye tid på sofaen,om noen har tid til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå