Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er i min 23. uke. På toalettet i dag satt jeg og gjorde mitt fornødne før jeg skulle i dusjen og ble plutselig veldig våt nedover magen og det ene beinet.. Det rant masse gul melk fra den ene puppen.. -Nei, svarte.. roper jeg ut.. Sambo lurer fælt på hva som skjer. Jeg forteller ham hva jeg irriterte meg over, og han lurte på om han fikk smake. (!!??!) Han har snakket om dette før, men jeg har trodd det var på tøys, men han er dødsseriøs og har lyst til å patte melk fra brystene mine.. Er det bare jeg som finner dette totalt creepy og som en ordentlig turn-off? Jeg grøsser ved tanken på å ha en voksen mann ved brystet som skal ligge der og "kose" seg.. Æsj og fysj...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Æsj, det synes jeg var litt ekkelt ja.. og ganske så turn-off!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Oh lord...det var skikkelig turn-off. Høyst creepy spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, småsykt :-) Men ganske irriterende at det kommer så tidlig! Jeg elsker jo å bli stimulert på den måten, og det er alltid det som har fått meg igang før, og det ødelegger mye av sexlivet når typen min skal tenne meg, men ender opp med melk i munnen... Huff...Det kunne ventet LITT liksom :-( Ingen puppekos på meg på en stund :-(
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 *hehe* det tror jeg må være første mannen jeg hører om som "vil" smake på brystmelka! Han synes kanskje det er fascinerende med morsmelk? Du får klemme ut litt i et lite beger og gi han. Han trenger jo ikke få det direkte fra "leverandøren" heller da. ;0)
lotta72 har fått Anders Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Hjelpes!! Min mann er motsatt. Jeg viste han en kveld at jeg hadde fått råmelk. Hadde han ikke sittet, tror jeg han hadde gått rett i gulvet. Han tok mot til seg, og spurte hvor lenge jeg hadde hatt det, og da jeg svarte 1-2 måneder, holdt han på å kaste opp. Jeg må klemme litt på de for at det skal komme. Er ikke sånn at det renner. Tror neppe han har fått i seg mer enn en dråpe. Han har ikke rørt brystene mine siden.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 vitti..min samboer har snakket om akkurat det samme..at han vil smake!!Jeg trodde å han tulla første gangen, men han vil visst, så da skal han få lov han!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 noen menn tenner på det merkelig nok.... min mann er motsatt,syntes det er ekkelt han.ser ikke helt at det skal være ekkelt heller da.er jo en naturlig ting å få melk i puppene når man skal ha barn.ikke til han riktignok da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå