Gå til innhold

Mannfolk og morsmelk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 23. uke. På toalettet i dag satt jeg og gjorde mitt fornødne før jeg skulle i dusjen og ble plutselig veldig våt nedover magen og det ene beinet.. Det rant masse gul melk fra den ene puppen..

-Nei, svarte.. roper jeg ut.. Sambo lurer fælt på hva som skjer. Jeg forteller ham hva jeg irriterte meg over, og han lurte på om han fikk smake. (!!??!)

Han har snakket om dette før, men jeg har trodd det var på tøys, men han er dødsseriøs og har lyst til å patte melk fra brystene mine..

Er det bare jeg som finner dette totalt creepy og som en ordentlig turn-off?

Jeg grøsser ved tanken på å ha en voksen mann ved brystet som skal ligge der og "kose" seg.. Æsj og fysj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..jaja,hver sine lyster! Tror nok ikke jeg hadde latt samboern min gjort det,vil han smake melken så får han heller ta litt på fingern..

Noe annet hadde bare blitt ekkelt!!!

Skrevet

Hehe... Hørtes veldig spesielt ut!! Kan skjønne at folk er nyskjerrige på hvordan morsmelk smaker, men å ligge å patte mye melk fra brystene hørtes creepy ut ja. Jeg hadde aldri latt min kjære få gjøre det, men han har fått smake på morsmelka som kom ut.

Skrevet

Var ei anna her inne som hadde tatt mannen sin i å forsyne seg skikkelig under sex. hun var også passe kvalm for å si det sånn. merkelig. er det en greie for gutta? det ante jeg ikke.

Skrevet

Sambo er helt motsat.. Tror ikke han ville smakt om det gjalds livet en gang.. :)

Men hadde han villet smakt, så skulle han selvfølgelig fått det.. Men han hadde ikke fått drukket masse.. Det ser jeg på som ekkelt ja...

Skrevet

Hehe.. mannen min synes også det er spennende. han drømme om å få servert puppevafler han... Men DET blir nok hakket for sært for meg. Men jeg har latt ham smake da. Er jo ikke akkurat sånn at han ligger der og ammer som en baby... bare et lite kose-sug... Ser ikke akkurat det ekle i det. Kan i alle fall ikke være noe mer ekkel enn at vi suger kara en gang i blant.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg ser det ekle i det. Det er vel ikke snakk om at du skal amme han slik du ammer ditt barn? At han skal ligge i armkroken din og være baby, da blir det litt rart synes jeg. Min man har sagt at han skal smake morsmelk, og han snakker også om morsmelkvafler, men det tror jeg er mest på ert.

Dessuten kan det være praktisk å ha en mann som klarer å suge ut melk for dersom du får brystbetennelse kan du ikke amme babyen, og det gjør sabla vondt å bruke ei pumpe. Da er mannen mye bedre å ty til :-)

Må legge til at jeg ikke har apetitt til å drikke morsmelk. Synes den er søt og ekkel. Men så liker jeg ikke annen melk heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...