Gå til innhold

Vi har fått kvelden og natta tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i flere perioder hatt problemer med å legge lille aktive Karosnuppa, som er interessert i å være oppe lengst mulig og bare kvikner til jo senere på kvelden det blir. Akkurat som mora, hi hi...

Først kuttet vi soving på dagen til 45 minutter (i helgene har hun ikke sovet på lenge). Fra og med i går har hun ikke sovet i barnehagen og i dag ville hun legge seg klokka 19!! Etter tannpuss, lesing og synging sov hun som en stein halv åtte. Gurimalla, hvorfor gjorde vi ikke dette tidligere tro?

Nå blir det nok mer dibbing på meg, må bare passe på senebetennelse i tastatur-armene fremover :)

Eller så må jeg brodere adventskalender, da (usj...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så deilig! Jeg har de siste nettene alene ikke orket å ta kampen om å legge revegullet når hun har tasset rundt i huset, men heller tatt henne oppi til meg. Og kryss i taket, i stedet for å drive på i en time-halvannen, er jeg våken bare i fem-ti minutter før vi sovner igjen. Er rent uthvilt når jeg vpkner om morran! Og så kan vi jo spe på med rotte triket ved å droppe soving i bhg også, så kanskje det ikke blir noen nattevandring i det hele tatt c",)

Du får sette i gang med broderingen, da! Kanskje brodere istedet for å dibbe? Nei - det blir kjedelig for oss andre. Begge deler? Eller - kanskje du kan be gubben om å gjøre det mens han ser fotball?

Skrevet

He he, tror det er bedre for Karosnuppa at hun venter på kalenderen sin til neste jul enn at far skal brodere med Arsenal på skjermen....

Noe koselig i adventstida skal vi alltids finne på :)

Skrevet

Så godt det må være for dere og for snuppa :)

Det er slitsomt både for liten og stor når kvelden blir til nesten natt før Ole Lukkøye kommer.

Jeg advarer deg mot dibbing uten å legge armene fra deg på et bord. Fy av meg hvor vondt det gjør....bare å gre håret,ta ut kartonger fra kjøleskapet,kle på ålende småttis strømpebukse,kjøre bil,alt gjør vondt jo.

Så brodere adventskalender med mobilen,med venstre fot er mitt tips ;)

Skrevet

Grattis med natta tilbake:-)

Det er deeeeeilig!

Og god bedring med senebetennelse - be careful:-)

Skrevet

Gratulerer! Tenker det er deilig, ja. Selv er jeg så lite god mor etter kl 19 at ungene sikkert springer til sengs av den grunn ;-) Selv 7 åringen var i seng før halv åtte i kveld... Nå er Gummismannen på byen og jeg sitter her og ser på Beat for Beat og synger for meg selv. Deilig!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...