Gå til innhold

Synes dere jeg er teit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som blir irritert på x fordi jeg kan møte han ute både fredag og lørdag når det er han som skal ha barnet?

Han har henne en hel uke om gangen , og det er ofte jeg møter han ute på byen. Vet, at når han drikker så drikker han mye, så da blir det ofte til at barnevakten (xsvigermor) må ha barnet til langt ut på formiddagen (rundt kl.12), og han er dårlig resten av dagen. Ja, dette vet jeg fordi jeg kjenner han godt, og møtes vi så ser jeg hvor mye han har drukket og da vet jeg at slik blir et neste dag.

En gang så spurte jeg hvorfor ikke han heller bare kunne ha henne litt mindre, men da ble han bare sur. Det går ikke en eneste uke uten at han har barnevakt til et eller annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, herregud. Synes ikke du er teit. Jeg hadde blitt svært sint om det var tilfellet hver helg pappaen hadde snuppa, og ikke unntaksvis tilfellet. Han skal jo tross alt fungere som far resten av døgnet etter han har vært ute.

Skrevet

jeg hadde blitt irretert jeg også, så jeg synes ikke du er teit!

han bør da holde seg hjemme om han ønsker å ha barnet.gå ut kan han gjøre når babyen er hos deg!

Skrevet

når han først har barnet burde han holde seg hjemme, han har henne tross alt ikke hver uke så det burde han da klare.. vi mammaer er da ikke ute hver helg eller har barnevakt til de små i hytt og pine vi heller.

Hadde det vært far til min hadde jeg forventa at han tilbringte tiden med ungen min og tok vare på han selv, ikke at han satt han igjen til moren sin, da hadde jeg blitt harm!

Skrevet

Hei

Hadde samme problemet da eldstedatteren min var liten og vi hadde 50/50. Synes ikke du er teit, nei:)

Jeg tok det opp med faren hennes og sa at jeg ønsket å revurdere ordningen i og med at han var ute hver helg. Da tok det slutt. Vi gjorde en avtale om at dersom vi trengte barnevakt for ting skulle vi spørre hverandre først eller bytte dager med hverandre. Fungerte fint:)

Skrevet

HALLO ER DET BEDRE AT MARSPRINSESSA EL. NICKET HAR BARNEVAKT FIRE HELGER PÅ RAD?? hERREGUD SIER BARE JEG!!!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Eh...du forstår vel at det er forskjell mellom den her situasjonen, og den hos mai_med mars prinsesse? Men du er jo kun her for å provosere...ikke sant, anonym?

Skrevet

Enig med Riga over her, disse to situasjonene synes jeg ikke kan sammenlignes.

Takk for alle svarene, litt greit å få høre andres meninger. For ifølge x så var jeg teit som reagerte med å bli irritert:-)

Har tenkt at dersom jeg ser at dette bare fortsetter og forsetter så kommer jeg nok til å ta dette alvorlig opp med ham. Han er for glad i alkohol til å si nei dersom noen ringer og vil ut. Og selvfølgelig synes xsvigermor det bare er koselig å få sitte barnevakt.

Det som irriterer meg mest, er ikke det at han er ute, men det at han ikke greier å fungere den kommende dagen. Det første året i barnets liv, så var vi aldri sammen som en familie i helgene, for han var enten opptatt med fotballkamp(ser på tv, eller fyllesyk). Som var noe av grunnen til at vi gikk fra hverandre.

HI

Skrevet

Jeg syns ikke du er teit, men jeg syns du skal foreslå at hvis det ikke passer for ham å ha henne en helg, så kan dere bytte. Det må jo gå, vel? Så kan dere ha byttedag på fredagen istedet for mandagen. Eller hva dere gjør... Da kan det jo være at han tar et hint også

Men på den annen side så hadde du jo ikke visst noe hvis han var på fest hos en kompis, og bestemor var barnevakt. Kanskje barnet har det koselig hos bestemor? Det er kanskje eneste gangen bestemor ser barnet? De har jo ikke ubegrenset med tid med barnebarnet sitt nå som dere ikke er sammen lengre.

Han høres ikke ut som om han er så gammel heller, så du kan jo krysse fingrene for at det bedrer seg :)

Skrevet

Ja, det er det jeg har tengt.

Vi har vært sammen i mange år, og var sammen det første året i jenta sitt liv. Så kjenner han godt, og han sier han skal slutte med å være så mye ute/drikke.

Alle besteforeldrene er i nærheten og vi har 60- 40 fordeling, så alle ser henne ofte. Noe jeg vet. Vi er så gode venner at jeg og jenta kan godt gå på tur til hennes besteforeldre om hun vil. Vi bor på et veldig lite sted, så det hadde virket unormalt om vi skulle unngå hverandre.

Vi er begge snart 24, så vi skal vel være voksne. Bare den drikkingen som irriterer, og det at han ikke fungerer dagen derpå.

HI

Skrevet

24 er ikke så gammelt;-) Han vil vel leve livet da, og så bryr han seg ikke om at han har et barn som trenger han.

Det fins jo et navn for sånne; EGOIST!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...