Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er fornøyd med å endelig klare å krabbe og reise seg ved å ta tak i ting, og jeg synes han burde få lov til det ute også...ikke bare inne. Men hvor i all verden finner man en bra dress, som er vanntett og vindtett, og som ikke koster over tusen kroner. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duckfish har i hvert fall hatt parkdresser ned i str 80 tidligere (vi brukte til eldsta for 2 år siden). God kvalitet, og billig. Ifølge siste test i FoB kom faktisk vinterdressen til Europris veldig bra ut - og prisen på 399 kontra Reima og de andre til 1500-2500kr er jo veldig gunstig. Husker dessverre ikke om de kommer ned til str 80 :(

Skrevet

Kjøpte faktisk reima tec på halv pris i sportsbutikken denne uken- da ga jeg 440 kroner og det er jo en grei pris. Tror det var farger fra i fjor, men det bryr nok ikke mini seg om tenker jeg... Den var str 80.

Skrevet

Exit/name it dressen er vann og vindtett og koster 599 kr.

Skrevet

Reflex har flere vann og vindtett dresser. Den vi har er det en avtagbar ulldress inni, så det blir som 3 dresser i 1. Tynn parkdress, ulldress og tykk parkdress. Denne kostet 599,-

Skrevet

Takk for tips damer! Da skal jeg gjøre et nytt forsøk på å få tak i noe som funker til småen i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...