Gå til innhold

stimulering av brystvorte

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som får noe effekt av å gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg også lurt på. og hvordan gjør man det "rett"? for å få fart på fødselen?

Skrevet

er vel ingen måter som er "feil"

er bare til å kose, og snurre på de

har gjort dette regelmessig ei lita stund, og nå har det fått ei viss effekt..kjenner murringer og mens smerte i bekkenet

Skrevet

definer "ei stund".. over flere dager liksom?i timesvis? klemmer du ut melk, eller bare drar i de?

Skrevet

ja, rundt ei uke...ikkje akkurat i timesvis, de anbefaler ikkje meir enn 20 min, 2 ganger om dagen...

eg sitter å stimulerer når eg sitter på data eller ser på tv, så blir vel gjerne mer enn 2 ganger for dagen og mer enn 20 min *himle med auga*

det varierer, først så trodde eg ikkje det hadde noe effekt viss eg ikkje tok skikkelig tak i de og snurra på de, men viser seg nå i kveld at det hjelper å bare stryke rundt på de med fingertuppen

det kommer melk ut av meg uansett kor hardt eller forsiktig eg gjør det..har skikkelig melke spreng hehe

Skrevet

Man skal ikke gjøre dette før ungen er født da. Mange som mener man kan "herde" brystvortene sine ved å knipe å holde på med de, før man føder. Dette har faktisk ikke noe å si for hvor sår man er når man ammer..ikke for å være negativ, har bare veldig erfaring med dette. Men etter babyen er født skal man jo selvfølgelig "knipe" litt i de, for å få igang ting:)

Skrevet

Var jo ikke snakk om noe med amming å gjøre dette da.

For å sette igang fødselen. To vidt forskjellige ting.

Les innleggene før du svarer, anonym over!

Skrevet

smackazz.

Vent nå til etter termine, har du klart det så lenge så klarer du noen uker til, ikke stress ungen da

Skrevet

ungen kommer når den er klar, uansett stimulering eller ikkje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...