<3MammaMia<3 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Er det noen som kan hjelpe meg me å finne ut hva den fjerde disney prinsessa heter.Jeg irriterer meg grønn å finner det ikke ut,er det noen som kan hjelpe meg?=) Det er tornerose,askepott å snehvit å en prinsesse til på motivet men hva heter den siste?
LadyLuck & Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 ariel (lille havfrue) rapunsell aurora (eller er det tornerose?)
Hjertefamilien Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Belle? Hehe... si det du, er mange prinsesser. Åssen kjole har hun da? Farge..
Tommage♀♂ Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Er det ikke skjønnheten da? Skjønnheten og udyret
<3MammaMia<3 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Det er bare 4 på motivet. to blonde den ene har rosa kjole å er tornerose å den andre blå kjole og det må være askekepott, så er det snøhvit som er lett å kjenne igjen!=) Men det er en prinsesse med brunt hår og gul kjole,jeg finner ikke ut hvem det er?Kan hende at det er skjønnheten og udyret,husker ikkje hva hun het?
LadyLuck & Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 det er Belle dvs. skjønnheten i skjønnheten og udyret
<3MammaMia<3 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 Tusen takk=) Har irritert meg sånn over at jeg ikke husket hvem d var,men nå er dagen reddet:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå