Plutseliten :) Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 å være her inne å dibbe med dere Har pådratt meg tennisalbue/musearm Og det gjør jæ....vondt. Må smøre med Orudisgel og spise Voltaren. Men nå har jeg bestilt noe rart...det heter Paingone,gjennom noe som heter Vår helse. Det er visst en slags liten maskin som sender bittesmå støt i det rammete område. Blir spennende å prøve,og håper den kommer skikkelig fort. Inntil videre får jeg la pc og arm hvile litt,evt finne bedre egnet sted å være på nett. Ikke smart å la armen henge og kun hånden som brukes på tastatur. Det er bare så kjedelig å sitte på kjøkkenet som har det best egnete bordet til sånt )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 God bedring!!! Fæle saker denne dibbingen;-)) Jeg har pc`en stort sett stående på kjøkkenbordet og må innom og titte stadig. Så er jo også kjøkkenet det rommet vi oppholder oss mest på da! Jeg sitter ofte og jobber på pcen på kveldene, og pausene brukes til å dibbe........merkelig avhengighet. Egentlig så er det ganske kjedelig her inne om dagen også, men alikevel titter jeg innom stadig.....Kanskje finne frem strikketøyet istedet;-)
Plutseliten :) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Synes det er gørrkjedelig å sitte alene ved kjøkkenbordet,også blir jeg såååå sulten. Så nå ligger jeg halveis over stuebordet for å få støtte under armen ) Er ikke bare dibbingen da,så kan ikke skylde helt på den. Blir litt surfing og så lager jeg video av minstemanns første år,da blir det myyyye klikking og skriving Strikking nei....fyavmeg...det er drepen for sener og ledd.Bankers senebetennelse det er jeg sikker på om jeg hadde kunnet strikke
Karomamma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Huff da!! Ikke bra med for mye dibbing Kanskje du skulle prøve tikset til attpåklatt en go'gutt, taste på mobilen med venstre hånd, he he? Her er det ingen fare for senebetennelse pga for mye dibbing for tiden... Men jeg skal til mitt første besøk hos ny fastlege i morra tidlig og listen over andre plager er laaaaang! Har laget meg en huskelapp fra topp til tå... He he, håper han har satt opp en dobbelttime, ellers blir det store forsinkelser på legesenteret i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå