Gå til innhold

sf-mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26+3 og målte symfyse målet igår, var da på 26 cm, er nå nesten over det grønne feltet? hvor stor skal jeg egntlig bli?? Syntes det er ganske tungt nå:)

Hvordan er det med dere andre jenter, hva ligger sf-målene på, er det andre som også er veldig store??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått over tiden her og hadde symfysemål på 33 cm idag!!! Vil ha babyen ut nå!!:-)))

Skrevet

Er vel øyeblikkelig 37 uker jeg nå, med sf-mål på 37.. DIIIIIIIIIIGER JA!

Hjelpes!!

Skrevet

SF målet mitt ligger som regel på det samme som antall uker jeg er på vei......sist jm målte var jeg 33 uker og sf var på 33......og jeg er ikke stor i det hele tatt.......så jeg kan ikke skjønne dere andre sier at dere er store ?? når sf målet er det samme som antall uker...

ser jo at sf målet ligger over den røde streken men innen for det grønne feltet..

Skrevet

SF-målet kommer litt an på høyden også. jeg er ikke så høy/har lavt liv, så har ligget opp mot toppen det mørke feltet hele tiden.

men jordmor sider baby er passe stor (har temin i morra- ,og hun tror h*n er ca3300-3500)

har ikke gått opp i vekt på en mnd, men baby vokser og følger kurven sin, så alt er vel. har bare fått "mage" ser ikke bakfra at jeg er gravid, men JA, det begynner å bli litt tungt nå (og strekkmerkene kommer for fullt..)

lykke til videre!

:)

Skrevet

Jeg som har gått 10 dager over termin synes et symfysemål på 33 er lite og vil derfor at babyen skal komme ut siden jeg har falt på kurven de siste ukene. Blir jo bekymret av å gå så lenge over tiden:-((

Skrevet

Jeg har ligget over det grønne feltet hele veien jeg. Spurte jordmor om det på tirsdag og det trenger heldigvis ikke å bety at det kommer en ekstra stor baby ut, det kan være mye fostervann og at jeg er litt hoven i kroppen. Jeg har ganske stor mage, men konsentrert med en kul på midten bare, så det kan vel ha betydning hvordan babyen ligger også??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...