Testing123 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Min er at jeg var i fødsel akkurat den natta. 1Styrtfødsel hjemme i stua, heldigvis med jordmor. 2 Jeg nekta mannen min å slå på lyskasteren ute som ville hjelpe både jm og ambulansen å finne lettere frem. 3Naboen fortalte noen dager etterpå at han hadde tenkt seg på besøk, han trodde vi hadde fest fordi det var så mange biler hos oss!!!!! Iallfall, i ambulansen på tur til føden 4(etter å ha måttet gjøre vendereis etter et-par km fordi morkaka lå igjen hjemme...heldigvis innpakket i bekken og plastnett) sier plutselig sjåføren: er det ikke i natt klokka stilles?? det hadde ingen av oss husket på, 5så da måtte vi trekke fra en time på fødselstidspunktet. 6Sønnen vår på åtte sov gjennom hele hurlumheien, glad for det for kunne vært sterke scener å våkne til!!! Blodig og naken mamma som roper og hyler, med mange fremmede i huset....rene skrekkfilmen!!!? Så der, 6 ting på samme natt!!!
Supertea Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Litt av en historie Elefantine! Min mest minnerike er å gå alene rundt på hotellet hvor jeg jobbet som nattevakt, og stille alle klokkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå