Hjertefamilien Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ukedag eller helg? Hvor seint kan også spille inn... På vanlig hverdag betaler jeg 50 kr timen, for 2 barn. Helgene gir jeg gjerne 3-400 kr, alt etter som hvor lenge og hvor sent det blir... Og jeg sørger alltid for å få barnevakten hjem, enten vi kjører eller hun får drosjebil. (2 min i bil)
Ajam Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Trenger fra fire til kl åtte 3 kvelder i uken. 200 kr gangen er det snålt? Har ikke så mye penger.
Hjertefamilien Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Bare ett barn? Hun barnepika vi bruker sier at hun får 35 kr pr time dersom det bare er ett bar... så får hun 50 av oss for 2 barn. Må vel være en grei pris å betale det. Eller hvertfall en grei pris å motta i lønn for de timene (Er du alene? Søk om å få dekket utgiftene, på samme nivå som barnehagen. Du trenger bare bekreftelse fra barnepike på hvor mye hun sitter barnevakt, og hva hun tjener på det.)
Ajam Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Takk.. Nei jeg er ikke alene, men mannen er sengeliggende pgs sykdom. Kan ta mnd før han blir frisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå