mammat2goll Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor lang tid tar det før man kommer seg...føler meg helt mørbanka i magen og alt jeg gjør er vondt, sitte, ligge, stå og gå......
Mulle :) Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 JEg fjernet galleblæren den 30 aug. Var stiv og øm i magen i 1 uke, men dårlig i magen i flere uker.. Alt jeg spiste rant igjennom meg. har gått ned 20 kilo. Er fremdeles løs i magen (diarè) enda. men kun om jeg har spist noe som er sterkt og veldig feit mat.
mammat2goll Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 uff, ikke noe gøy å måtte operere når man har en baby på 6 uker som jeg så gjerne vil kose og bære på.....men 1 uke til skal jeg vel overleve Kan gjerne gå ned 20 kg Men man er dårlig i magen i flere uker? uff, jeg fikk ikke noe informasjon p åsykehuset om mat jeg bør holde meg unna....
Mulle :) Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Nei du kan spise det du vil etterpå. Men noen kan reagere litt.. Jeg reagerer på sterk mat. Blir ufattelig kvalm etter jeg har spist det.. Og rødt kjøtt prøver jeg å holde meg unna litt hvertfall.. for det legger man på seg av etterpå :s
Stavangerdamen Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hei. Hadde mye luftsmerter i skuldrene de første 2-3 døgna (AU!) + noe mindre vondt i selve magen (øm selvsagt). Prøv med varmeflaske eller karbad om du kan. Evnt smøre med smertestillende krem. Tok vel en uke før jeg fikk på meg vanlige klær, så gikk faktisk med en gravidbukse for å slippe joggebukse (såg ut som jeg var 6 mnd på vei den uka...). Etterpå ble alt som før. Hadde tape over stinga i ca 6 mnd for å minimalisere arr. Viser knapt. Tåler desverre ikke fersk hvitløk lenger, da får jeg "falske" gallesteinsanfall. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå