Miniina Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor kjøper dere sparkebukser og andre klær som ikke er body/strømpebukse? Og hvor kjøper dere body/strømpebukse? Ønsker å finne en butikk på nettet, men synes kansje at nøstebarn er litt i dyreste laget. Men de har jo så mye fint!!!!
LadyLuck & Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 holder oss til sparkjøp med tom og trine serien. Relativt billig, og god kvalitet
*sola ღ Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Har handlet stort sett på krabaten.no. Liker janus mye bedre enn tom og trine..........
Miniina Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Noen som vet om nettsider i utlandet?
Audacious Angel Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er veldig glad i nøstebarn jeg da... utrolig god kvalitet. Jeg er så heldig at jeg arver mye tøy til snuppa ellers (hun går ikke alltid bare i ull...) så jeg har mulighet til å bruke mer av klesbudsjettet på ull. Ellers så har jeg fått litt janus og syns det er greit nok, men det slites så fort. Sefa strømpebukser er bra. Men jeg er ikke sikker på hvor du finner dette på nettet desverre...
Sjalabais Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 www.krokofanten.no www.sweetlittlemonkey.no
miapia Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Undertøy har vi fra joha, janus, prinsesseull fra janus (favoritt) Bukse og jakke fra janus. Veldig fornøyd med alt!
mikroanne Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Nøstebarn: Kjempebra men dyrt Krokofanten:Kjempefine og gode klær Bånsull: Veldig likt nøstebarn Ull-rik: Heldrakten er noe av det beste vi har hatt Englebarn barnas hage purebaby.dk. Noe av de samme merkene som englebarn. Alle har nettbutikk. De fleste har økologisk/ubehandlet ull. Mye merinoull. Håper du finner noe her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå