Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Burde jeg kontakte legen, eller bare la det gå sin gang?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 ville ha snakka med legen for å konstatere at d ikkj e någe gale
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 eg har også hatt matforgiftning i svangerskapet... eg ringte legen for å høre hva jeg skulle gjøre, fikk bare beskjed om å drikke ofte og lite (en slurk om gangen) og spise salte kjeks eller potetgull... noe stort mer er det ikke å gjøre tror jeg... det må jo liksom bare gå over av seg selv... det som kommer opp og ut skal liksom opp og ut... men du kunne jo gjerne ringt legen din for å høre hva hun anbefaler deg å spise/drikke.... i følge legen min tåler de små noen dager med en sånn "påkjenning" veldig bra.... Lykke til og god bedring! håper det ikke varer så lenge... jeg var dårlig i 3 dager der det kom begge veier, og etter det roet det seg... var litt småkvalm i noen dager etter det, men ikke så veldig liksom..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Sörg bare for å få i deg nok drikke, så går det nok bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå