Gå til innhold

Baby i jan/feb....hva med påskeferie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta med baby på fjellet? Skiturer med pulk og sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

far du baby i februar syns jeg kanskje det er litt tidlig å ta han med på fjellet når han er 1 mnd....men vet ikke om det er noe i veien for å gjøre det så lenge det ikke er over 10 minus..

Skrevet

tror babyen ska være ganske mange mnd før de ska ligge i pulk, pga d komme sånn kulde fra bakken og de regulerer temperatur så dårlig..

mener eg leste de sku være 6mnd.

men vet d e en artikkel her inne en plass om dette hvis du søker litt.

enten her eller på dib

husker eg hadde et dilemma der når eg fikk første mann i desember, for svigerfar ville ha ho m i pulk når ho va 2mnd..heldigvis fant eg den artikkelen om dette.

Skrevet

syns det var litt vel tidlig jeg med en så liten baby...

husk for din egen del at man kan få brystbetennelse og.

lykke til i alle fall!

Skrevet

Ja, jeg tror jeg dropper det altså. Vi får vente til neste år :)

Skrevet

Altså....året etter. 2009.

Skrevet

Kan være koselig å være hjemme i påsken og da ;) ihverfall mer safe! Blir vel føding på meg i påsken, he he, kylling. Når er den forresten i år7neste år?

Skrevet

påsken er i mars

Skrevet

Det spørs jo litt hvordan dere legger det opp da! Vi var på vinterferie med gutten vår på en mnd da han var liten! Gikk helt fint! Men det var skare, slik av vi trillet vognen oppå snøen til hytta og var på hytta for det meste. Gikk småturer til fots med babybjørn. Tilbake til bilen måtte vi leie scooter fordi vi gikk gjennom med vogna. Hadde da småen i babybjørn.

Hadde kort vei til bilen og varm og god hytte! Det meste går an så lenge man tar forhåndsregler! Bruk ullbh og ellers mye ull!

Ang pulk så bør de ikke sitte i denne før de er 9mnd eller kan sitte selv! Samme som med bæremeis!

Lykke til

Skrevet

Bare så at det er nevnt...

Ikke sikkert at du er klar for skitur selv så kort tid etter fødsel ;o)

Skjelletet bruker vel ca 12 uker for å stabilisere seg til normal igjen. Men du kan også være i kjempeform! Vent og se :o)

Skrevet

da blir det tjukka i løypa gitt, he he. nei er nok liiiten fare for det gitt. kakao og påskenøtter tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...