Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Kan noen se til at jeg begynner med den helvetes Powerpoint'en? Kommer til å sitte her til to i natt....
Dronningen! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Skjerp deg nå gamla! Nå har jeg brettet tøy som fylte en stor balje. Flink jeg! Det er ikke du....
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Der var du! Takk og lov!! -Du har rett, jeg er ikke flink. Må skjerpe meg. Starting now! Hvordan går det ellers i livet til unghoppa?
Dronningen! Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Det går ganske bra... Tilde hadde en spyrunde i natt men er frisk nå. Barnehage i morgen- tjoho! Lørdag skal vi til Valdres på høstfest og snart er det kostymeparty. Jeg skal selvfølgelig være en engel! Du da? (Nei du skulle powerpointe du!) Klar, ferdig, GÅ!!!
Süsse Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Kjöpte du den engledrakten fra den ene nettsida? I såfall er jeg utrolig sjalu...
Dronningen! Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Angelmya... Du har PM! Süsse Nei jeg kjøpte ikke den. Jeg har kjøpt englevinger med fjær på Panduro, glorie på bursdagsbutikken, øyevpper på Partytime, hvit, kort kjole på Bik Bok og hvite nettingstrømper.... Snerten da?
Dronningen! Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Skal legge ut bilder på facebook jeg:o) Har du sett det fine profilbildet mitt på nevnte side?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Uff, ikke noe moro med spy. Vi hadde spy så lenge at det nesten ble sykehus vi, glad det er over! Fest fest fest.... Disse unge i dag! Jeg skal brodere i helgen, jeg. Jeg har pointet i 15 min nå, og har en 63 siders presentasjon allerede. Er godt fornøyd! Kanskje jeg jan ta resten i morgen? *si ja si ja si ja* PM tilbake forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå