Tingelingelate med to tomater Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Ser i et reklameblad jeg fikk fra Edwis at de har månesand grunnsettet på tilbud. Kan bygge et sandslott. Står her at det former seg som fuktig sand og kan brukes om og om igjen. Fester seg ikke og setter ikke flekker. Noen som har erfaring med dette? Er det noe alla play doo?
Hera Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ja:0) Lillegutt her synes det er kjempe moro. Man kan fylle månesand i formene og få ut fine figurer, slott, biler osv. Det trengs MYE sand til ett slott, men man får det til med lite også. Det er ikke likt Play Doo idet hele tatt. Vet ikke helt hva jeg skal sammeligne med, kanskje våt sand, bare at Månesanden er tørr. Er i allefall morsomt. Det synes jeg og:0)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Tusen takk for svar. Er det lett å forme med og slikt? Mini blir 3 år rett i februar og tenkte å kjøpe dette til han i kalendergave som han får på julaften. Var halv pris på Edwis... Og han har alltid vært en travel og aktiv gutt som ikke har tid til å sitte i ro, men med play doo så kan han sitte i en time (om vi sitter sammen med han) og leke med dette. Tror du dette kunne ha vært noe for han i og med at han liker å leke med play doo?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Andre med erfaring?
Hera Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tror at han vil trives med å leke med Månesand. Som sagt vi her synes det er kjempemoro. Lager biler og figurer og leker med dem. Når vi er ferdig med å leke, så knuser vi figurene og rydder på plass og så er det klart til neste gang;0) Så løp og kjøp.. hehe
Tingelingelate med to tomater Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Å tusen takk for svar:-) Det høres jo helt perfekt ut...skal ut å kjøpe i ettermiddag. Får håpe de ikke er utsolgt da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå