Gå til innhold

IKM uke 42 - noen som er igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fler som hadde IKM i uke 42 og som fortsatt ikke har testet positivt eller fått besøk av TR?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp...Hadde IKM torsdag i uke 42..Venter og venter.Enn du?

Skrevet

ja jeg hadde ikm på mandag uke 42 og venter fortsatt med masse symptomer, men neg. tester:(:( bliiir gaaaal snart!!

Skrevet

IKM 16. oktober. Det er forferdelig irriterende å vente. Hadde enda TR kommet kunne vi har startet på ny - men nei.

Har en del graviditetstegn jeg også.

I morgen skal jeg på fest - er veldig usikker på om jeg tar sjansen på å drikke alkohol. Hadde jo vært hyggelig med et glass rødvin hvis jeg ikke er gravid.

Skrevet

Venter fremdeles på TR og på nye tester fra Billigetester.no........ Er 1 uke over etter "gammalt", hadde 28 dagers syklus før forrige fødsel.... nå vet jeg ikke.. TR har iallefall ikke kommet.. har tatt en test som ble ugyldig... :(

Skrevet

Noe nytt med dere som hadde IKM i uke 42? Jeg venter fortsatt i det kjedsommelige på TR eller helst positiv test.!!!

Skrevet

jeg venter fortsatt. nå skal jeg ikke ta test igjen før på onsdagen, og hvis dn er negativ da, tror jeg jeg gir opp.... da har jeg vært 6+3 hvis jeg har vært gravid.

Skrevet

Jeg kjøpte en haug med tester hos billigtester og satser på å teste annenhver dag. Det sies jo at HCG fordobler seg fra dag til dag, så en dag må den da slå ut...

Skrevet

vi må holde hverandre oppdatert da, spennende..

Skrevet

Ja, det må vi gjøre!

Har søkt litt på nettet etter lav HCG og blir litt skremt. Ser ut som det ofte er tegn på SA eller graviditet utenfor livmor. Sitter og lurer på om det kanskje er på tide å ta kontakt med lege/gynekolig snart? Når og hva har du tenkt til å gjøre hvis det ikke skjer noe?

Skrevet

Jeg venter også fremdeles... IKM var 21., men ingentegn til tanta, bare neg. tester (senest fredag) og masse symptomer...

Skrevet

Brystene mine blir stadig rarere. Det små-verker liksom i dem hele tiden - sprenger litt. Går også med en følelse av at de har blitt større. Følte jeg måtte dekke meg til litt med en jakke i dag, var litt for mye av det gode...

Skal teste igjen i morgen tidlig. Nå er det på tiden at den streken viser seg!

Noe nytt med dere andre fra UKE 42?

Skrevet

jeg skal til legen å ta blodprøve i morgen. og hvis dn er negativ da skal jeg til legen tenkte jeg og ta en gu og finne ut om noe er galt. enn du?

Skrevet

Det ser ut som TR ikke kommer før neste år, fikk positiv test idag:)

Skrevet

Gratulerer masse!!!

Da er det kanskje håp for oss andre også...

Lykke til med svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...