Gå til innhold

Hjelp! tror jeg har tatt feil utdanning..............:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp avsluttet en bachelorgrad, men tror seriøst jeg har valgt helt feil..sliter noe veldig i den forbindelsen. Sjønner ikke at jeg ikke har funnet ut av det før, men det har iallefall gått opp for meg nå. Har lyst til å hive meg på en ny utdanning som jeg vet jeg vil trives med, men lurer på om jeg har guts til å komme meg gjennom 3 nye år. Har såvidt begynt produksjonen av nye familiemedlemmer også så økonomisk er det vel kanksje ikke så smart....men er vel like viktig å trives med det en gjør eller??

Noen som har opplevd dette eller som kan komme med noen ord til en som ikke helt vet akkurat nå;)

takk for at du gidda å lese dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å jobbe litt innenfor dette området ennå, da? Og hvis så er tilfelle, er du sikker på at det ikke er arbeidsplassen du er misfornøyd med, snarere enn type jobb? Går det an å avansere etter hvert, eventuelt få en litt annen type stilling?

Det er jo litt kjedelig å begynne på en helt annen type utdanning sånn med en gang, da.....Hva med en mastergrad eller tilleggsutdanning der du spesialiserer deg innenfor noe du syns er interessantt / kunne tenke deg å jobbe med? Men før du evt begynner med det, kan det jo være greit med litt mer erfaring først.

Noen tenker jo litt annerledes i forhold til jobb og karriere etter å ha fått jobb også. Kan hende det endrer seg litt for deg også.

Skrevet

etter å ha fått barn, skulle det stå i siste avsnitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...