Gå til innhold

til dere som har sluttet på pillen og har mer enn 1 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på pillen for snart 4 uker siden, og er altså i min første pp. Trenger litt erfaring fra de som har vært der...

Noen som følte kvalme og ubehag etter p-pille stopp. Hadde dere en annerledes 1pp enn de pp som har kommet senere?

Jeg har nå hatt oppblåst mage i 8 dager, og kvalmen dukker opp i tide og utide. Kan dette være kroppens reaksjon på pillestoppen etter 6 år... Eller bør jeg løpe å kjøpe test og plante et håp hos sambo?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på samme måte 3-4 uker etter å ha sluttet på p-pille. Var skikkelig kvalm og hadde vondt nederst i magen. Var sikker på at jeg var gravid, men TR kom til slutt. Antar at det hadde med at jeg sluttet på p-piller å gjøre.

Skrevet

Jeg tenkte også først at det hadde klaffa på første forsøk, men det vil nesten være utopisk... Så slo det meg at pilleslutt sikkert kan gi lignende symptomer. Spendt på åssen syklus jeg får nå da. Før jeg begynte på pilla var den på 42 dager.... Det blir lenge å vente!

Skrevet

Det å bli gravid er til tider en eneste stor tålmodighetsprøve...Venter på TR eller positiv test selv ...9 dager over IKM.

Skrevet

Er egentlig forberedt på at det kan bli en tålmodighetsprøve ja, men med "symptomene" så fikk jeg jo plutselig et håp... Har 1 barn fra før som jeg ble gravid med etter bare litt pille slurv, men nå har jeg ikke lenger alderen på min side, så mye kan være annerledes denne gang. Foreløbig er vel det meste bare spennende :-)

Lykke til med testing!

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg! Foerste pp var jeg sikker paa at jeg var gravid pga alle "symptomene" men siden det har alt vaert som vanlig og ingen falske symptomer. saa kanskje det er fordi du har sluttet med p-pille.. men du kan jo teste, det kan hende du er heldig!! lykke til!

Skrevet

Godt å høre at falske sympromer forsvinner i de neste periodene. Var akkurat det jeg trengte å høre :-)

Venter litt med testing, ettersom jeg ikke aner åssen syklusen er. Så kan jeg jo håpe litt til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...