Gå til innhold

finnes det noen bæreseler...

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

som man kan ha barnet forover vendt....? baby bjørn er blitt for liten... snuppa er snart 9 måneder...

takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har enda til gode å finne det, så bruker babybjørn selen til jenta mi på 9 mnd. 9.7 kg og 75 cm enda. Er tungt ja....

Skrevet

Kan jo legge til at jeg bruker den til tulla. Hun er 9 mnd.=)

Skrevet

har du bestilt fra henne....??? hvor mye koster den da....???

Skrevet

Ja jeg har bestillt av henne. Husker ikke hva hun tar for den. Men tror det er 500. Da kan du velge farge og broderi selv.

Hvis du vil vite mer så kan du legge meg til på msn eller sende meg en mail. [email protected]

Det er min mor sin side, så jeg kan sikkert svare deg på det meste. =)

Skrevet

Bærer du framover i mei tai?

Tenker da ikke på at barnet sitter på ryggen, men framme.

Skrevet

Ja det gjør jeg. =) Den røde er veldigt fin til det fordi den er smalere. (som du ser på bildet)

Skrevet

har en moby wrap til min på 20 mnd og den er mye lettere å bære i for meg enn bæremeisen fordi den sprer vekta så godt. anbefales : )

Skrevet

er den sånn at man kan ha dem forover vendt også....??? hvor kan jeg få tak i en sånn da....???

Skrevet

Gå på www.tettinntil.no

Der vil du finne ut av alt du lurer på om bæretøy og forskjellige bæremetoder :-)

Skrevet

har vært innom den siden, men så ingen som hun kan sitte forover vendt i...har du noen tips kanskje....??? :o)

Skrevet

Det finnes vel ingen bæreseler du kan bære utovervendt med. Dette fordi det ikke er så bra for barnet. da er det bedre at du bærer på rygg i feks mei tai og knyter høyt, for da ser barnet over skuldra di og har det like fint som om hun skulle sitti utovervendt.. Men det er bedre for barnet å sitte med magen inn mot deg.

Gå inn på www.barnvedhjertet.no

Der er det masse fint å lese og veldig koselig å være. Kan du lese og spørre om bæring og bæretøy ;)

Skrevet

på tettinntil.no er det annonser for flere nettbutikker som selger moby wrap. du kan eventuellt søke på mobywrap på feks google og finne distributører på den måten. vil tro at de store babybutikkene også fører dem, feks babyshop. selv kjøpte jeg min på finn.no. håper dette var til hjelp : ) (på mobywraps hjemmeside kan du se alternative måter å knyte den og ha ungen på.)

Skrevet

Hmm. Det synes jeg høres rart ut. Jeg bruker da hvertfall mei tai utovervendt med tulla.

Det går så fint så og hun koser seg masse oppi der.

Så lenge barnet har det bra der det sitter og du har det bra med og bære så er det vel ikke noe problem og bære utovervendt. Jeg kan hvertfall ikke se at det skal være det. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...