Gå til innhold

Dere som gikk i barnehagen som små...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det kjempe kos jeg :) var ikke hver dag jeg ville dit, men det var jo selvfølgelig gøy å leke med andre barn o.l.

Skrevet

Husker særdeles lite..:) Jeg husker følelsen og stemninga (tror jeg) og det var trygt, fint og morsomt. Litt skummelt innimellom for jeg tror jeg var uvenner med ei av jentene til stadighet..:) Men ingen fæle traumatiserende ting nei..

Skrevet

Koselig, gøy og spennende;o)

Skrevet

At vi lekte, klippe og limte. Jobbet i arbeidsbøker. Linda var min beste venn, Kenneth min beste guttevenn. Og en gutt var bare ekkel.

Skrevet

Trivdes og koste meg i barnehagen jeg.

Skrevet

forferdelig i parken fordi den ene tanta var så streng..men der var jeg bare av og til.

greit i barnehagen. husker ikke så mye egentlig.

Skrevet

Gikk bare i barnehagen det siste året før skolen, fikk ikke plass før. Før den tid hadde jeg noen ikke helt kloke dagmammaer, så i barnehagen følte jeg meg trygg. Men lengtet mye etter å bli hentet.

Skrevet

Løp og gjemte meg når jeg skulle hentes :) Mye likt mine egne barn.

Hadde mange gode venner der. Passe stor barnehage med en avdelig for små og en avdeling for store barn. Også var det veldig kjekt å allerede kjenne så mange da jeg begynte på skolen!

Skrevet

storkoste meg :-) Hadde verdens beste barnehage tante! Hun er "legendarisk" i hjembyen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...