Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hadde det kjempe kos jeg var ikke hver dag jeg ville dit, men det var jo selvfølgelig gøy å leke med andre barn o.l.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Husker særdeles lite.. Jeg husker følelsen og stemninga (tror jeg) og det var trygt, fint og morsomt. Litt skummelt innimellom for jeg tror jeg var uvenner med ei av jentene til stadighet.. Men ingen fæle traumatiserende ting nei..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 At vi lekte, klippe og limte. Jobbet i arbeidsbøker. Linda var min beste venn, Kenneth min beste guttevenn. Og en gutt var bare ekkel.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Trivdes og koste meg i barnehagen jeg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 forferdelig i parken fordi den ene tanta var så streng..men der var jeg bare av og til. greit i barnehagen. husker ikke så mye egentlig.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Gikk bare i barnehagen det siste året før skolen, fikk ikke plass før. Før den tid hadde jeg noen ikke helt kloke dagmammaer, så i barnehagen følte jeg meg trygg. Men lengtet mye etter å bli hentet.
Iselilja Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Løp og gjemte meg når jeg skulle hentes Mye likt mine egne barn. Hadde mange gode venner der. Passe stor barnehage med en avdelig for små og en avdeling for store barn. Også var det veldig kjekt å allerede kjenne så mange da jeg begynte på skolen!
SuperGlad Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 storkoste meg :-) Hadde verdens beste barnehage tante! Hun er "legendarisk" i hjembyen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå