Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Ville dere gjort det? Larvik kommer til Bergen og skal spille mot Tertnes neste onsdag, og det hadde vært dødskult å gå. Men er så redd for at noe skal skje, at vannet skal gå og jeg må hentes i ambulanse mens halve landslaget ser på, eller at ballen skal treffe magen min hvis den flyr opp på tribunen...Eller at det rett og slett er for bråkete (trommer, mye folk, skriking, fløyting osv...) og at jeg stresser igang rier... Er jeg ovehysterisk? Skal jeg gå eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Gå og kos deg- lev det normale livet mens du enda har mulighet..hehe:) Vannet kan jo like gjerne gå mens du står i lang kø på kiwi... Jeg hadde iallefall gått:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde gått på kampen om formen hadde vært bra:-) Kos deg!
Lene 1. Mai Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg var på serieåpningskamp (fotball) et par uker før termin sist. Ikke noe problem det. Bare dra og kos deg. Skulle det mot formodning skje noe er det jo ikke så langt fra tribunen og ut i gangen :-) Tror heller ikke at den type bråk kan stresse igang en fødsel. Bare dra, og kos deg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Litt overhysterisk kanskje..? Ikke vondt ment da. Seriøst, sjansen er relativt liten for at noe skal skje tre uker før tiden. Hvis fødselen mot formodning skulle sette i gang under denne kampen, så er det etter all sannsynlighet tiiiiiimesvis til du faktisk trenger å være på et sykehus. Med andre ord - gå på kamp og kos deg!! Lykke til da!
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Klart du går.... kos deg de siste ukene. Dette er din første sant ? Det blir travelt nok nemlig og du kommer til å angre om du ikke benytter timene nå til noe du har lyst til. Det neste året er det ikke du som bestemmer nemlig, men din kjære lille baby i magen.
-Lane- Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 He he.. Ja,du er overhysterisk i mine øyne. Gå ut og kos deg du
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, ja jeg er vel litt overhysterisk... Takk for råd, jenter :-) Tror jeg tar turen da... Liker bare ikke så veldig oppmerksomhet, ihvertfall ikke fra landslagsdamer hvis ambulansefolk må bære meg over banen (kommer på TV2 Sport også da, hehe... Men er jo minimal sjanse for det, skjønner jo det :-) Og ja, er min første, så vet liksom ikke helt hvordan det kommer til å bli, men som sagt, sikkert lite sannsynlig a det skjer noe 3 uker før :-) Takk for svar!
Bajs! Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Pappa ville ta meg med på brann - viking på søndag (har da 5 dager igjen), nettopp for at noe skulle begynne å skje... Jeg takket fint nei, for å si det sånn =) Tror det hadde blitt litt vel hysterisk... Men 3 uker før skal nok gå helt strålende! Så kos deg )
Niem og Patrick Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal på cupfinalen i fotball den dagen jeg er høygravid.. noe gøy må jo vi også ha
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Jajaja, ingenting å lure på! Jeg var på det som liksom skulle bli den store gullfesten på festplassen i Bergen forrige helg, hadde da 2,5 uker til termin. Mye støy og bråk, og ikke minst ble det litt tungt å stå rett opp og ned, men morro var det og ingen problem! Forrige gang jeg gikk gravid var jeg på fotballkamp med ståplass 1-2 uker før termin :-) Neeei, KOS DEG!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 gå på kamp og ha det gøy! har vært på konserter hele svangerskapet, bråk er ikke farlig..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Kom deg på kamp..:-) Var selv på Chippendales 2 uker før fødsel..Det var kanskje litt i overkant av hva jeg burde.Men gøy var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå