Gå til innhold

Brun utflod - LIV REDD!!


Sola82-håpefull-igjen:-)

Anbefalte innlegg

Har hatt litt brun utflod to dager denne uken. Er 9 uker på vei i morgen, og er skikkelig bekymret. Noen erfaringer eller tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde også på akkurat samme tidspunkt som deg, men det var ingenting farlig. Er nå 24+1 på vei og har det kjmpefint:) Står i en stor babybok jeg har kjøpt(svangerskapet uke for uke av Lesley Regan, fikk den anbefalt av jordmor) at blødninger i uke 7-9 vanligvis ikke er spontanabort. Står også at når du er 8 uker eller mer på vei har du mellom 96-97% sjanse for å komme hjem med en baby, etter 12 uker er det 1-2% som aborterer og etter uke 24 er det kun i ytterst sjeldne og tragiske tifeller at noe går galt. Håper dette hjalp på angsten og at alt er fint med deg og baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg suger til meg alt positivt jeg kan få.. hehe, så tusen takk. Det er så betryggende å få svar på ting man lurer på når man aldri har gått gjennom dette før. Får håpe på det beste :-) 24 uker, du er jammen heldig som ikke har så lenge igjen som resten av oss i juni klubben.... denne ventetiden altså, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh... etter det du siterte fra den boka der kjente jeg en gledes rus inni meg... jeg går lissom enda litt på tå, tenker jo mye og er litt redd for å skulle miste.. men det du skrev gjorde meg veldi glad, og mye tryggere!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt det hjalp på angsten:D Har selv hatt kjempeangst og gått til jordmor/lege for den minste ting. Men etter at jeg har fått den boka har det hjulpet kjempemasse, anbefaler det til ALLE. Spesielt når du er førstegangsgravid og usikker. hilse hilse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke (ca uke 7) fikk jeg brun utflod, og slo meg egentlig til ro med det. Etter et par dager gikk det over til å bli friskt blod. Ikke mye, men nok til at jeg ble livredd... Jeg bestilte time hos legen på fredag og var inne til kontroll. Det ble tatt blodprøver, og jeg kom tilbake på mandag for å ta nye blodprøver. Da ser de på differansen i hormonnivået i blodet, og dersom det er på vei opp er alt ok, hvis det er på vei ned: det vil jeg helst ikke tenke på...

 

Uansett: for en time siden kom telefonen jeg har ventet på hele uka. Hormonnivået er på vei opp, og alt er tilsynelatende bra!

 

Fikk i tillegg henvisning til gynekolog for en tidlig ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...