mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Omgangsyken er på full fart inn i heimen. Og nå kjennes det ut som om jeg er nestemann. Og jeg vil jo ikke det...... Drikker cola for harde livet, men om det hjelper vil bare tiden vise. Åååååååååååååååå jeg hater å spy.
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Huff.... trøst deg med at vi er like kvalme. Om noen dager er det over!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Uff da! Du får alt tydeligvis........ God bedring og forhåpentligvis er det raskt overstått!!! Krysse armer og ben!
Karomamma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Uuuuæææææ, ikke moro å kaste opp!! No like whatsoever... Ønsker deg god bedring og lykke til!!! Du må, du må bli bra igjen! Du må, du må bli braaaa igeeeeen! Hjertelig hilsen meg og Jahn Teigen
Plutseliten :) Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Æsj og uff....er vel ikke noe som omgangsyke man føler seg sååå elendig av. Masse god bedring,fordelen er at det ofte er over på 24 timer.
Travelmor Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 God bedring! Håper du snart er over det. Det der er aldri noe kjekt å få i hus. Man blir jo ikke akkurat immun til neste omgang.. Mest unødvendige syke som finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå