Stich Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skulle hatt mensen søndag 21.okt, men den kom ikke.hadde litt mens smerter søndag og mandag, tok en test i dag, men den var negativ! Forje mnd hadde jeg en syklus på 39 dager og da skulle jeg hatt det den 21. Hva skjer egentlig?? Kan jeg være gravid? Burdet det ikke snart vise posetivt på testen? Hvor mange dager etter antatt mens kan testen vise negativ selv om man er gravid?? Jeg begynner å bli redd for at no er galt!!!
C *baby i magen* Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 hmmm.... tenker du mye på at du vil være gravid? det kan være at det skyver seg hvis du tenker mye på det.. er ikke sikker jeg. men jeg veit med meg selv at hvis jeg tenker mye på at "tenk om jeg er gravid denne mnd, kankje jeg ikke får mensen" da får jeg ikke mensen før noen dager etter, noen ganger tar jeg en test og hvis den er negativ så kan jeg garantere at jeg får mens dagen etter. så det er litt psykisk, men jeg vet ikke om det er sån med deg da?
Harmoni Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Leste akkurat at det var en som testet positivt 14 dager etter IKM. Bare negative tester før det. Hold motet oppe! XX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå