*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Heisann. Er i min 25 uke nå, har i de siste 4-5 dagene hatt smerter øverst i magen. Er som et belte rundt magen og ryggen som gjør vondt. Dette er konstante smerter som kommer på ettermiddagen og varer utover hele natten. Babyen er VELDIG aktiv og da mener jeg veldig. Føler nesten den aldri sover. Dette gir meg en dårlig nattesøvn da alle stillinger er vonde å ligge i. Har mye kynnere med disse er ikke vonde. Er i tillegg nå kvalm, frysen, føles som jeg brygger på noe. Noen som har noe lignende? Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Æsjda...hva med å ta en tur til legen imorra? Det ville jeg gjort. Iallfall når smertene har vart i 4-5 dager.. vet jo at sånne smerter kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Sannsynligvis er det ingenting, men det skader jo ikke å sjekke blodtrykk og urin bare for å være på den sikre sida :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Vondt i magen og kvalme er jo tegn på svangerskapsforgiftning :/ Ville kontaktet legen i morgen for å være på den sikre siden, som anonym over her sier
snø* Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 JA! Sånn er det eg går rundt å har det.. Andre dagen no.. Masse liv, så eg har ikkje tenkt å gå til legen enda.. Vondt å trykke oppe på magen og nedover..
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal ta en tur til legen i morra jeg, er jo bedre det enn å bekymre seg...... Det kan ikke være farlig at den lille er for aktiv da? sikkert et dumt spørsmål men synes bare det er så veldig med liv.... Er jo 4 gang for meg dette, men dette svangerskapet er så annerledes. Eller så glemmer man fort. Er jo 6 år siden sist.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Alt jeg har hørt er at en liten i magen aldri kan bli for aktiv. .. Så det er nok ikke noe problem nei :-)
snø* Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Ringte til legen i dag.. Var ute og spaserte en kort tur (15min) - det var veldig vondt i magen! Legen trudde ikkje det hadde noko å bety - "sikkert livmora som veks.." Vanskelig å vite om en overreagera eller om en burde ringe lege.. eller..
YumYum2 Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Har akkurat det samme.. skikkelig "verke" smerter i magen. ikke "må på do" smerter liksom. kjempe vondt. hatt det i litt over 1 uke. blir kvalm og svimmel av smertene. var hos jordmor 17 oktober og urinprøven og alt var bra da så har egentli ikke tenkt noe mer over det. Kan det virkelig være svangerskapsforgiftning??
mukle Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har faktisk også slike smerter... Er 3.gans, og har ikke hatt slike før som jeg kan huske, kanskje litt på slutten forrige gang. Er 22. uker. Smertene mine kommer på kvelden- sånn ca fra navlen og litt oppover, og bakover. Ganske smertefullt- det kommer når jeg går og går over når jeg legger med ned. I går var det vondere enn tidligere, så pass at jeg tenkte at hvis jeg må ringe legen hvis det ikke går over. Men det gikk over når jeg la meg.. Har lurt på om det kan være kynnere- men magen kjennes ikke steinhard ut (har egentlig aldri skjønt hvordan en kynner kjennes ut, selv om jeg er 3. gangs:), og jeg trodde ikke kynnere gjorde vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå