Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde stor glede av å spekulere i symptomer mens jeg selv var ruger. Det er godt å se at alle har forskjellige symptomer, og at alt er normalt.Så hvis noen er interresert kan de lese mine notater i rugetiden:

Tja, det er dag 9 etter innsetting og det romler umiskjennelig i magen. Tidligere har det vært sporadiske stikninger og tak, men lite og ikke vondt. Ellers en haug med progestan-relaterte symt: ømme bryster, urolige ben på natta, småkvalme, trøtt og gretten.

Dag 10: i dag og i går har det rent helt klar utflod. som vann. murrer også i dag. nå er klokka 12 så vi får se hva som skjer. er også ganske varm iblandt. ikke hetetokter akkurat, men en mild form kanskje.

11: mye blankt, kjenner det bobler iblandt. Boobsa mye mindre ømme. bare bittelitt. murrer og romler.

12: morgen. våknet og siste spor av ømhet er borte. ser/føles mindre ut også. magen er heller ikke støl i dag som i går. kranglet i går.

13: forts.. i samme duren. murrer og kniper, spesielt ved mye lufttrykk. Magen er megastor og oppblåst. Litt knipetak her og der

14: kjenner at det renner liksom, og en slags murring i dag også. blendahvitt heldigvis. bp i morgen.

15: Pos blodprøve!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med positiv test vettskremt

Lykke til

Skrevet

Takk! glemte å si at hvis flere som blir gravide legger inn etterhvert så kan rugerne ha litt å sammenligne med. vi er jo alle forskjellige..

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Rdag 4: Og jeg har fortsatt vondt i magen. Kjennes ut som om jeg har masse luft i magen, men det er ikke det. Samtidig så gjør det vondt å bøye seg framover slik at det blir litt press på magen.

Får vel se det an et par dager om det blir bedre, eller får jeg ta kontakt med Aleris tenker jeg.

Rdag 7: Og tiden har gått relativt raskt. Fortsatt ømme pupper og tisser ofte, men vet jo at det er cyclogesten som prater... Noe murringer fortsatt.

Rdag 10: Og fortsatt ikke noe blod. MEN synes ikke puppene er like ømme i dag desverre og føler meg mindre gravid for å si det på den måten :-(

De neste dagene er litt mere kritisk nå så det blir spennende å se fremover! Nja syntes jeg så litt rosa på papiret nå i kveld....

Rdag 11: Og når jeg skulle legge meg i går kveld så kom det ganske mye rosa på papiret.

Ikke kommet noe mere blod nå, men tror nok at løpet er kjørt.

Skal uansett handle en test som jeg tar på onsdag. Føler at det er greit å vite sikkert før jeg reiser på jobbintervju.

Ellers så ligger papirene klare til å sendes til adopsjonsforum og min kjære har snakket med kommunen for å høre om hvordan vi går frem for å starte adopsjonsprosessen.

Har kommet mere blod utover dagen og kvelden så da er det likt som sist. Er vel egentlig ikke noe å si bortsett fra at det ikke gikk denne gangen heller.

Rdag 12: og det kommer fortsatt blod på papiret når jeg tørker meg :-(

Min kjære har kjøpt graviditetstest så jeg får tatt en test i morgen før jeg reiser på jobbintervju. Håper jeg får den jobben!

Rdag 13: Og jeg har testet svakt positivt :-)

Tør ikke å slippe noen jubel løs enda, har vel en misstanke om at det er kjemisk siden testen var såpass svak!

Rdag 14: Og ny positiv test i dag også :-)

Rdag 15: Og jeg har en positiv hcg blodprøve på 111. Hun hadde foretrukket at den var litt høyere og pga at jeg blør litt så skal jeg inn på mandag og ta en ny prøve for å se om den har steget.

Rdag 18: Og verdien hadde steget til 640!!!!

Bra økning og jeg er gravid!

Nå har jeg vært og hentet fragmin på apoteket som skal tas hver dag i svangerskapet. Dette skal forhindre blodpropp i morkaka :-)

Nå får vi bare krysse alt som krysses kan for at den lille spiren klamrer seg fast i ca 8 mnd til...

Har fortsatt litt blødninger og er nå 6+3. Vi får bare håpe at den lille spiren vil klamre seg fast leeeeeenge fortsatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...