Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 ....du begynner å grine fordi at du ikke klarer å løsne et simpelt bor ut fra den elektriske drillen *snufs* Jeg har blitt et hormon-vrak! Er det noen andre hormonelle sippegurier der ute? Flere som er av oppfatningen av at sjokolade hjelper mot sånne kriser? Føler jeg trenger det nå........vondt i ryggen har jeg også! Sådetså.
storkenerpåvei. Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 stakkars..ikke mye annent å gjøre enn å holde ut!!..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vet...egentlig bare sutrer jeg, men har virkelig ingen kontroll over følelsene nå om dagen. Går bra superhissig til blid til på gråten på noen minutter. Mannen min fortjener en medalje, han er verdens beste altså!! All ære til de mannfolka som takler alle disse utbruddene med å stryke en over kinnet eller magen og smile trøstende.
Mamma TB Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 hehe kjenner meg igjen,kjente ingen ting t hormonene i begynnelsen trodde d va då de kom eg....men nå derimot kjenner jeg trang t å grina for kver minste ting og må ta meg i sammen,plutselig blir alt bra igjen så snur det før du får blunka!!
Micha.. Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 du begynner å grine fordi svigermor skal komme på besøk og mannen ikke har klart å rydde skikkelig på badet...... er selv på sofaleie, og ble helt fortvilet i dag og klarte ikke å ta meg sammen før de var kommet...bare grein og grein!!! huff!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 bare vent til etter fødselen, da skal du se hormonene dine står utenpå deg! da blir det mye tårer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå